Оперативен счетоводител/ТРЗ
Основни задължения:
- Ежедневни задачи по обработката на счетоводната документация – събиране, първична проверка, окомплектоване, осчетоводяване в софтуер ;
- Засичане на счетоводни сметки;
- Изготвяне на финансови и счетоводни справки;
- Участие в месечно и годишно приключване;
- Своевременно подготвяне на документи, свързани с трудови и граждански правоотношения – служебни бележки, удостоверения за стаж, трудови книжки, трудови договори, допълнителни споразумения и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение;
-Следи за промените в осигурителното и трудово законодателство и отговаря за прилагането им;
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо образование;
- Добро познаване на нормативните актове ,свързани със счетоводната отчетност, данъчно облагане и социално осигуряване;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office, владеене на счетоводен и търговски софтуер /Microinvest Delta, ТРЗ и Invoice/;
- Максимална прецизност при работа с документи;