• Участва при планиране, организиране и осъществяване на дейностите в областта на трудовите взаимоотношения в компанията.
• Участва при обработката, изчисляването и превеждането на работните заплати на персонала.
• Участва в изготвянето на ведомости за възнагражденията на служителите, както и удостоверения и служебни бележки.
• Изготвя заповеди за назначаване или за прекратяване на трудови правоотношения и подаване на необходимата информация за това в НАП, както и съпътстващата, последваща документация.
• Обработва първичната трудова документация, както и обработва присъствени форми.
• Спазва правилата за конфиденциалност на информацията, свързана със спецификата на работата.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Висше образование, с икономическа насоченост.
• Опит на същата или сходна позиция - минимум 3 години.
• Познава Кодекса на труда, Правилника за категоризиране на труда при пенсиониране, Кодекса за социално осигуряване и други законови и подзаконови уредби регламентиращи дейността в счетоводството.
• Много добро ниво на компютърна грамотност MS Office и оптимално използване функционалностите на Word и Excel.
• Владеене на английски език на добро ниво.
• Предишен опит в работата със софтуер за управление на човешките ресурси, познаване и работа със софтуер „SAP“ - ще се счита за предимство.
Умения и компетенции:
• Притежава качества като адаптивност, инициативност, отговорност, лоялност.
• Разрешава проблемите с разбирателство и съвместно с другите, в атмосфера на сътрудничество.
• Прецизност при взимане на бързи решения.
• Умения за приоритизиране и спазване на срокове.
Като част от нашия екип:
• Ще имате възможност да работите в развиваща се компания с международен опит.
• Ще имате отличен пакет за възнаграждение и социални придобивки (луксозен пакет допълнително здравно осигуряване).
Ако нашето предложение ви е заинтригувало, изпратете вашата автобиография.