Управител на хранителен магазин
Управител на хранителен магазин. За един от нашите клиенти, търсим да назначим Управител на магазин за хранителни стоки за гр.Стара Загора.
Отговорности:
- Организира цялостния работен процес в магазина и следи за изпълнението на поставените задачи
- Изготвя и подава всички заявки към доставчици
- Приема стока и заприхождава приетите стока
- Прави частични и цялостни ревизии на магазина
- Договаря цени
- Изготвя справки за продажби, обороти, средна кошница, печалба, брак, консумативи
- Изготвя месечни работни графици на персонала
- Отчита касиерите и следи банковите плащания
- Следи надценките, коригира доставни и прождани цени, разпечатва етикети
- Управлява всички аспекти на операциите на магазина, включително
управление на инвентара, мърчандайзинг и обслужване на клиенти.
- Уверява се, че магазина отговаря или надхвърля целите за продажби и
предвидения месечен оборот
- Участва в наемането и обучение на нови високо мотивирани служители
- Въвежда и налага нови процедури и инструкции за подобряване на
качеството и производителността в магазина
- Следи и поддържа складовата наличност включително изготвя заявки и
комуникира с дистрибуторите
- Следи у подсигурява правилата за хигиена, здраве и безопасността в
магазина
- Насърчава позитивното и приятно отношение към клиента
- Приема запитванията, оплакванията и обратната връзка от клиентите
- Прави справки и финансови отчети и показатели на магазина
- Следи за нередности и приветливо поведение на персонала.
- Управление и процедури за брак
- Работно време на Управителя 09.00 - 18.00ч. и оперативно по негова преценка.
Основни изисквания:
- Опит на сходна позици мин. 5 години
- Компютърна грамотност
- Умения да управлява хора
- Умения да води преговори и да договаря цени
- Познаване на изискванията на БАБХ, НАП, Община и Инспекция по труда
Компанията предлага:
- Коректност в трудовите отношения
- Платен годишен отпуск
- Заплащане твърда заплата + процент от печалбата
Лиценз 2589, от 03.08.2018г.
Отговорности:
- Организира цялостния работен процес в магазина и следи за изпълнението на поставените задачи
- Изготвя и подава всички заявки към доставчици
- Приема стока и заприхождава приетите стока
- Прави частични и цялостни ревизии на магазина
- Договаря цени
- Изготвя справки за продажби, обороти, средна кошница, печалба, брак, консумативи
- Изготвя месечни работни графици на персонала
- Отчита касиерите и следи банковите плащания
- Следи надценките, коригира доставни и прождани цени, разпечатва етикети
- Управлява всички аспекти на операциите на магазина, включително
управление на инвентара, мърчандайзинг и обслужване на клиенти.
- Уверява се, че магазина отговаря или надхвърля целите за продажби и
предвидения месечен оборот
- Участва в наемането и обучение на нови високо мотивирани служители
- Въвежда и налага нови процедури и инструкции за подобряване на
качеството и производителността в магазина
- Следи и поддържа складовата наличност включително изготвя заявки и
комуникира с дистрибуторите
- Следи у подсигурява правилата за хигиена, здраве и безопасността в
магазина
- Насърчава позитивното и приятно отношение към клиента
- Приема запитванията, оплакванията и обратната връзка от клиентите
- Прави справки и финансови отчети и показатели на магазина
- Следи за нередности и приветливо поведение на персонала.
- Управление и процедури за брак
- Работно време на Управителя 09.00 - 18.00ч. и оперативно по негова преценка.
Основни изисквания:
- Опит на сходна позици мин. 5 години
- Компютърна грамотност
- Умения да управлява хора
- Умения да води преговори и да договаря цени
- Познаване на изискванията на БАБХ, НАП, Община и Инспекция по труда
Компанията предлага:
- Коректност в трудовите отношения
- Платен годишен отпуск
- Заплащане твърда заплата + процент от печалбата
Лиценз 2589, от 03.08.2018г.