Главен счетоводител
О Б Я В Л Е Н И Е З А К О Н К У Р С
На основание чл. 10а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал.1 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А М :
1. Конкурс за едно работно място на длъжност главен счетоводител в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“ в Областна администрация – Враца.
2. Основната цел на длъжността е да организира и контролира финансово-счетоводното обслужване на администрацията, като осигурява спазването и изпълнението на счетоводната политика на организацията. Подпомага областния управител при осъществяване на неговата дейност и упражняване на правомощията му като анализира и разработва предложения за решения на управленски проблеми, концепции и проекти на актове на областния управител в областта си на дейност.
3. Кандидатите за заемане на длъжността трябва да отговарят на следните минимални изисквания:
· да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;
· минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността – да имат завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен – „Бакалавър“;
· предпочитано професионално направление /едно от изброените/
икономика
· Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
· Минимален професионален опит за заемане на длъжността - 3 години
4. Специфични изисквания за длъжността
Да отговаря на условията на чл. 18 т.1 б. „а“, б. „аа“, б. „бб“ и т. 2 от Закона за счетоводството, а именно
· да има придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, както следва:
- висше счетоводно-икономическо образование и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол, съответно: при магистърска степен - две години; при бакалавърска степен - три години; друго висше икономическо
образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и
финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
· да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
5. Други изисквания към кандидатите, на които те следва да отговарят с оглед нуждите на работодателя:
· компютърна грамотност и работа със специализиран софтуер ;
· познания на нормативната уредба, касаеща дейността;
6 . Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация-Враца.
7. Конкурсът се провежда на два етапа:
· тест
· интервю
8. Необходими документи за участие в конкурса:
· Писмено заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
· Декларация от лицето по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
· оригинал и копие на диплома за завършена степен на висше образование „Бакалавър“, ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;;
· копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.);
· други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
· оригинал на документ за самоличност за сверяване на данните
9. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
10. Място и срок за подаване на документите
· Област Враца, гр. Враца, Областна администрация - Враца, бул. „Демокрация“№ 1, Център за административно обслужване; тел. 092/66-14-29
· документите следва да бъдат представени в 12 /дванадесет/ дневен срок, считано от датата на публикуването на настоящата обява. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават по електронен път на електронна поща [email protected] , като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
· при подаване на Заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
11. Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват в интернет страницата на Областна администрация-Враца: https://vratsa.government.bg
12. Заявления, подадени след изтичане на срока не се регистрират. Заявления подадени по електронен път и неподписани с електронен подпис не се регистрират.
НАДЯ ДОНКИНСКА /п/
Областен управител на област Враца