Оперативен счетоводител
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
„БМК Холдинг“ АД търси да назначи отговорен човек за длъжността ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ.
Описание на длъжността:
- Подпомага процеса на счетоводно отчитане на цялата първична документация
- Отговаря за осчетоводяване на банкови и касови документи
- Изготвя протоколи за прихващане
- Поддържа архив
- Участва и помага в изготвянето на текущи и годишни финансови отчети и справки
- Поддържане на кореспонденция с клиенти и доставчици за нуждите на счетоводната дейност
- Кореспонденция с търговските обекти на фирмата
- други дейности, подпомагащи работата на счетоводния отдел, под прякото ръководство на главния счетоводител
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно или висше образование - "Счетоводство и контрол", "Финанси", или икономическо
- Умения за работа с документи, за създаване и поддържане на архив;
- Отлична компютърна грамотност - работа с MS Office;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип;
- Внимание към детайлите, отговорност и организираност и навременно изпълнение на поставените задачи;
- Опит на такава позиция е предимство
От нас можете да очаквате:
- Работа в престижна компания;
- Трудов договор, осигуровки, мотивиращо възнаграждение;
- Професионално усъвършенстване и възможност за развитие;
- Много добра материално-техническа база
Работна седмица: от понеделник - до петък
Ако желаете да станете част от нашия екип, ще очакваме Вашите автобиографии с актуални снимки.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
Описание на длъжността:
- Подпомага процеса на счетоводно отчитане на цялата първична документация
- Отговаря за осчетоводяване на банкови и касови документи
- Изготвя протоколи за прихващане
- Поддържа архив
- Участва и помага в изготвянето на текущи и годишни финансови отчети и справки
- Поддържане на кореспонденция с клиенти и доставчици за нуждите на счетоводната дейност
- Кореспонденция с търговските обекти на фирмата
- други дейности, подпомагащи работата на счетоводния отдел, под прякото ръководство на главния счетоводител
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно или висше образование - "Счетоводство и контрол", "Финанси", или икономическо
- Умения за работа с документи, за създаване и поддържане на архив;
- Отлична компютърна грамотност - работа с MS Office;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип;
- Внимание към детайлите, отговорност и организираност и навременно изпълнение на поставените задачи;
- Опит на такава позиция е предимство
От нас можете да очаквате:
- Работа в престижна компания;
- Трудов договор, осигуровки, мотивиращо възнаграждение;
- Професионално усъвършенстване и възможност за развитие;
- Много добра материално-техническа база
Работна седмица: от понеделник - до петък
Ако желаете да станете част от нашия екип, ще очакваме Вашите автобиографии с актуални снимки.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.