Повече от 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
ТЪРГОВСКИ СПЕЦИАЛИСТ, гр. София
(автосервизно оборудване)
Аутосървиз/автосервизно оборудване е направление в рамките на Евромаркет Груп, специализирано в доставка, монтаж и сервиз на техника и оборудване за автосервизи и автомивки, където предлагаме специализирани решения за индустрията като:
- Hofmann – баланс машини, гумодемонтажни машини, стендове за геометрия;
- Maha – подемници, спирачни стендове;
- Samoa – пневматични помпи за масло и грес, маслено стопанство;
- Werther – подемници, канални крикове;
- Josam – индукционни нагреватели, стендове за геометрия за товарни автомобили;
- Washtec – автоматични автомивки;
- Gys – стартерни устройства, зарядни устройства за акумулатори, спотери, индукционни нагреватели;
- И други.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Предишен опит в аутомотив бизнеса (минимум 1 година);
- Диплома за завършено средно техническо образование;
- Активен шофьор (категория В), с готовност за дневни пътувания при клиенти;
- Работа с MS Office и ERP System;
- Проактивност и комуникативност спрямо клиентите.
Познания по технически английски и опит в поддръжката на оборудване за автосервизи ще се считат за предимство при подбора по документи
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Проактивно търсене и поддържане на търговски взаимоотношения с потенциални и съществуващи клиенти в София и региона;
- Презентиране и демонстриране на продукти, и консултиране на клиенти по отношение на най-подходящата техника, спрямо техните нуждиа;
- Изготвяне на оферти и участие в търговски преговори;
- Водене на отчетност в специализиран софтуер (ERP system).
Какво Ви предлагаме?
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за увеличаване размера на възнаграждението, при постигнати резултати;
- Опция за развитие в структурата на Евромаркет при демонстриране на потенциал;
- Въвеждащо обучение в Централен офис и последващи продуктови обучения;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, служебен транспорт (до/от метростанция ИЕЦ) събития за служители, програма за препоръки и др;
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.