ПРОДУКТОВ BUYER - Специалист снабдяване и доставки
ИНФОРМАЦИЯ ЗА РАБОТОДАТЕЛЯ:
„ТЕМАКС БЪЛГАРИЯ“ ЕООД управлява верига строителни хипермаркети ТеМакс, представени в редица градове в страната. Във връзка с разширяването на дейността на дружеството, търсим да назначим BUYER - СПЕЦИАЛИСТ СНАБДЯВАНЕ И ДОСТАВКИ към централен административен офис.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
• Познава пазара и номенклатурите на основните производители и вносители на стоки в сектори за дома и бита, строителство и ремонт, баня и градина и др.;
• В постоянен контакт е с настоящи и потенциални доставчици чрез комуникация по телефон и ел. поща;
• Провежда ежедневно лични срещи с настоящи и потенциални доставчици с цел оптимизация и договаряне на най-добри търговски условия;
• Организира база данни и търси нови алтернативни доставчици с цел сравняване качествата на предлаганите стоки и условията на доставка;
• Контактува с колегите си от търговски отдел и управителите на търговските обекти, като следи наличностите и подготвя графици за доставки;
• Съвместно с търговски отдел подготвя предложения за добавяне и изключване на стоки от асортимента и за определяне на стоковото разнообразие за отделните сегменти;
• Следи и осигурява документацията за качество и съответствие на поръчваните стоки съгласно приложимите национални и европейски стандарти и законодателство;
• Проследява и участва при организацията на доставките, при необходимост организира транспорт и разтоварване;
• Участва при организиране на внос на стоки;
• Участва в процеса на ценообразуване и следи за правилното определяне на продажните цени съгласно търговската политика на дружеството;
• Участва при следене на графиците за заплащане на задължения към доставчици;
• Участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;
• Изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
Опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига е предимство);
Познаване на пазара на стоки за дома и бита, строителни материали, обзавеждане и аксесоари за баня, градинско оборудване и други;
Ползване на английски език - писмено и говоримо;
Много добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;
Образование с търговско-икономическа насоченост е предимство;
Ползване на втори чуждестранен език - турски, испански или италиански е предимство.
Старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;
Приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
Инициативност и креативност;
Шофьорска книжка категория Б е предимство;
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
Възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;
Мотивиращо възнаграждение;
Служебен телефон, преносим компютър и възможност за използване на служебен автомобил;
Възможности за пътувания в страната и чужбина;
Стандартно делнично работно време;
Работно място в административна сграда в централната част на гр. Варна;
Ако проявявате интерес към предложената от нас позиция и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля да изпратите подробна автобиография, снимка и при наличие препоръки от предходни работодатели по ел. поща.
Контакт ще бъде осъществен с одобрените по документи кандидати, които ще бъдат поканени на интервю с кратко професионално препитване.
„ТЕМАКС БЪЛГАРИЯ“ ЕООД управлява верига строителни хипермаркети ТеМакс, представени в редица градове в страната. Във връзка с разширяването на дейността на дружеството, търсим да назначим BUYER - СПЕЦИАЛИСТ СНАБДЯВАНЕ И ДОСТАВКИ към централен административен офис.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА ПОЗИЦИЯТА:
• Познава пазара и номенклатурите на основните производители и вносители на стоки в сектори за дома и бита, строителство и ремонт, баня и градина и др.;
• В постоянен контакт е с настоящи и потенциални доставчици чрез комуникация по телефон и ел. поща;
• Провежда ежедневно лични срещи с настоящи и потенциални доставчици с цел оптимизация и договаряне на най-добри търговски условия;
• Организира база данни и търси нови алтернативни доставчици с цел сравняване качествата на предлаганите стоки и условията на доставка;
• Контактува с колегите си от търговски отдел и управителите на търговските обекти, като следи наличностите и подготвя графици за доставки;
• Съвместно с търговски отдел подготвя предложения за добавяне и изключване на стоки от асортимента и за определяне на стоковото разнообразие за отделните сегменти;
• Следи и осигурява документацията за качество и съответствие на поръчваните стоки съгласно приложимите национални и европейски стандарти и законодателство;
• Проследява и участва при организацията на доставките, при необходимост организира транспорт и разтоварване;
• Участва при организиране на внос на стоки;
• Участва в процеса на ценообразуване и следи за правилното определяне на продажните цени съгласно търговската политика на дружеството;
• Участва при следене на графиците за заплащане на задължения към доставчици;
• Участва активно в регулярни оперативни срещи на администрацията;
• Изготвя регулярни и при поискване справки за нуждите на ръководството;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
Опит на подобна позиция минимум 2 години (в търговска верига е предимство);
Познаване на пазара на стоки за дома и бита, строителни материали, обзавеждане и аксесоари за баня, градинско оборудване и други;
Ползване на английски език - писмено и говоримо;
Много добра компютърна грамотност – работа с MS Office и MS Excel, опит при работа със складови програми;
Образование с търговско-икономическа насоченост е предимство;
Ползване на втори чуждестранен език - турски, испански или италиански е предимство.
Старание, организираност и прецизност при изпълнение на поставените задачи;
Приветливо излъчване и отлични комуникационни умения;
Инициативност и креативност;
Шофьорска книжка категория Б е предимство;
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Много добра работна среда сред млад екип в интригуваща и динамична търговска компания;
Възможност за развитие и придобиване на богат професионален опит;
Мотивиращо възнаграждение;
Служебен телефон, преносим компютър и възможност за използване на служебен автомобил;
Възможности за пътувания в страната и чужбина;
Стандартно делнично работно време;
Работно място в административна сграда в централната част на гр. Варна;
Ако проявявате интерес към предложената от нас позиция и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля да изпратите подробна автобиография, снимка и при наличие препоръки от предходни работодатели по ел. поща.
Контакт ще бъде осъществен с одобрените по документи кандидати, които ще бъдат поканени на интервю с кратко професионално препитване.