Добавено в твоите Избрани обяви
 
ЗА НАС

Повече от 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.

За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:

 

БИЗНЕС КООРДИНАТОР, гр. Стара Загора

 

Евромаркет Кънстракшън е направление в рамките на Евромаркет Груп, което разполага с високотехнологични сервизни бази на територията на цялата страна и осигурява пълно следпродажбено обслужване на строителна, специализиране на земекопнатехника на световноизвестни брандове като:

 

-          Komatsu – багери, мини товарачи и челни товарачи;

-          Manitou – телескопични товарачи и повдигачи;

-          Ammann - валяци, трамбовки и виброплочи;

-          Gehl - мини челни товарачи и други;

-          CIFA - бетон помпи и бетоновози;

-          MEP – машини за производство на арматурни изделия;

-          Hidromek - комбинирани багер-товарачи и мини багер-товарачи

-          Vermeer - безизкопни технологии, каналокопатели;

-          McCloskey – трошачно-пресевни инсталации.

Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?

  • Притежава диплома за завършено висше образование;;
  • Има предишен опит в административни дейности (минимум 1 година);
  • Работи със специализиран софтуер/ ERP, както с MS Office и Outlook;
  • Внимателен към детайла и организиран човек;

 

Владеене на английски език (писмен и устен) ще се смята за предимство при подбора на документи.

 

Какви ще бъдат
Вашите отговорности?

  • Ежедневно поръчва и проследява наличности на резервни части за специализирана техника, посредством специализирани софтуери;
  • Създава, актуализира и проследява запитвания към централен офис за текущи казуси;
  • Изготвя частични калкулации по сервизни договори и документи;
  • Подпомага административните дейности за служителите в отдела като отсъствия, командировъчни и др;
 

Какво Ви предлагаме?

  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с индивидуалното представяне и обема обработени поръчки;
  • Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
  • Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители, вкл. Въвеждащо обучение;
  • Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, събития за служители, програма за препоръки и др;

Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.


Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.

 

 

Теги:
VIP
12 Июнь 202583
БИЗНЕС КООРДИНАТОР ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД
ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД
Основавана 1992
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получайте сообщения о новых объявлениях по ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД

Докладвай за проблем
БИЗНЕС КООРДИНАТОР
ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД

Препишете кода от картинката: