Заместник управител за ТВ
Заместник управител за ТВ "ДАР"
Магазини „ДАР“ са водеща компания в търговията с хранителни стоки с 12 магазина на територията на град София.
Нашата философия е да сме в близост до дома на нашите клиенти, да им предлагаме прясна и качествена храна и любимия и предпочитан от тях асортимент.
Хората, които работят при нас, се чувстват сигурни и удовлетворени от професионалния си избор и преобладаваща част от тях са част от екипа ни повече от 10 години.
Какво ще правиш?
• Отговаря за търговския резултат и представянето на магазина.
• Планира и организира работния процес.
• Отговаря в решаването на въпросите по управление на персонала, като предлага работници за преместване, поощрение, наказание.
• Контролира спазването на фирмените стандарти.
Какво очакваме от теб?
• Опит на тази или сходна позиция - минимум 2 години.
• Организационни умения;
• Инициативност и умения за работа с хора.
• Добра компютърна грамотност.
Какво Ви предлагаме?
• Годишен отпуск: 20 дни + 1 ден, който да използвате за личен празник или повод по избор.
• Карти „Мултиспорт“ и "COOLFIT"- можете да използвате такива на преференциални цени.
• Ваучери за храна в размер на 200 лева- получавате ги всеки месец.
• Допълнително здравно застраховане – за да можете да се погрижите за най-ценното – вашето здраве.
• Гарантиран ръст на работната заплата.
• Карта за отстъпка при пазаруване в ТВ "ДАР".
• Коледни и Великденски премии.
• 600 лв. Премия по програма „Доведи приятел“
• Бонусна схема – с нея можете реално да увеличите трудовото си възнаграждение в зависимост от постигнатите лични и екипни резултати.
• Работата на смени - работното време е на смени, които са организирани така, че да може да ги съчетавате с личните си ангажименти.
• Кариерно развитие - ако работата Ви харесва може да продължите кариерното си развитие при нас, в магазините или офиса на нашата компания.
Очакваме автобиография, актуална снимка и мотивационно писмо. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Нашата философия е да сме в близост до дома на нашите клиенти, да им предлагаме прясна и качествена храна и любимия и предпочитан от тях асортимент.
Хората, които работят при нас, се чувстват сигурни и удовлетворени от професионалния си избор и преобладаваща част от тях са част от екипа ни повече от 10 години.
Какво ще правиш?
• Отговаря за търговския резултат и представянето на магазина.
• Планира и организира работния процес.
• Отговаря в решаването на въпросите по управление на персонала, като предлага работници за преместване, поощрение, наказание.
• Контролира спазването на фирмените стандарти.
Какво очакваме от теб?
• Опит на тази или сходна позиция - минимум 2 години.
• Организационни умения;
• Инициативност и умения за работа с хора.
• Добра компютърна грамотност.
Какво Ви предлагаме?
• Годишен отпуск: 20 дни + 1 ден, който да използвате за личен празник или повод по избор.
• Карти „Мултиспорт“ и "COOLFIT"- можете да използвате такива на преференциални цени.
• Ваучери за храна в размер на 200 лева- получавате ги всеки месец.
• Допълнително здравно застраховане – за да можете да се погрижите за най-ценното – вашето здраве.
• Гарантиран ръст на работната заплата.
• Карта за отстъпка при пазаруване в ТВ "ДАР".
• Коледни и Великденски премии.
• 600 лв. Премия по програма „Доведи приятел“
• Бонусна схема – с нея можете реално да увеличите трудовото си възнаграждение в зависимост от постигнатите лични и екипни резултати.
• Работата на смени - работното време е на смени, които са организирани така, че да може да ги съчетавате с личните си ангажименти.
• Кариерно развитие - ако работата Ви харесва може да продължите кариерното си развитие при нас, в магазините или офиса на нашата компания.
Очакваме автобиография, актуална снимка и мотивационно писмо. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.