Персонал за магазин и складова база на търговска верига Cook&Home
Ако търсите дългосрочна работа в стабилна компания, в която се ценят човешките качества, кандидатствайте при нас!
Търсим търговски консултант за магазин Cook & Home отговорни и мотивирани хора, с амбиция за развитие в търговията с продукти за кухнята и дома.
От 20г. нашата цел е да даваме на клиентите ни интересни решения с дизайнерски продукти на реномирани европейски брандове - UMBRA, BLOMUS, PHILIPPI, KELA и др. С многообразието от качествени и практични аксесоари, осигуряваме на клиентите възможност да организират един по-красив и уютен дом.
За длъжността търговски консултант, изискваме:
- Консултиране и информиране на клиентите за качествата на предлаганите от нас продукти;
- Приемане, подреждане и аранжиране на стоката;
- Умения за работа в екип;
- Способност за работа в динамична среда;
- Работа с компютър, касов апарат и ПОС терминал.
Предлагаме:
- Приятна работна атмосфера;
- Трудов договор и осигуровки;
- Мотивиращо възнаграждение-1600-2000лв.Нето;
- Продуктово обучение;
- Приятелска среда и позитивна работна атмосфера;
- 8-часов работен ден;
- Коректно отношение от работодателя.
Поради увеличаване обема на работа в складовата база, търсим и складови работници.
За длъжността складов работник, изискваме:
- Сръчност и отговорност;
- Организираност и справяне с поставените задачи;
- Работа в екип;
- Завършено средно образование.
Предлагаме:
- Трудов договор и дългосрочна заетост;
- Въвеждащо обучение;
- Мотивиращо възнаграждение - 1500-1800лв. Нето;
- Работно време - понеделник-петък; 8:45-18:15h.
Ако искате да работите в екип с опитни търговци, кандидатствайте при нас! Изпратете ни автобиография с актуална снимка. На интервю ще бъдат поканени само кандидатите, одобрени по документи. Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗДЛ.
Търсим търговски консултант за магазин Cook & Home отговорни и мотивирани хора, с амбиция за развитие в търговията с продукти за кухнята и дома.
От 20г. нашата цел е да даваме на клиентите ни интересни решения с дизайнерски продукти на реномирани европейски брандове - UMBRA, BLOMUS, PHILIPPI, KELA и др. С многообразието от качествени и практични аксесоари, осигуряваме на клиентите възможност да организират един по-красив и уютен дом.
За длъжността търговски консултант, изискваме:
- Консултиране и информиране на клиентите за качествата на предлаганите от нас продукти;
- Приемане, подреждане и аранжиране на стоката;
- Умения за работа в екип;
- Способност за работа в динамична среда;
- Работа с компютър, касов апарат и ПОС терминал.
Предлагаме:
- Приятна работна атмосфера;
- Трудов договор и осигуровки;
- Мотивиращо възнаграждение-1600-2000лв.Нето;
- Продуктово обучение;
- Приятелска среда и позитивна работна атмосфера;
- 8-часов работен ден;
- Коректно отношение от работодателя.
Поради увеличаване обема на работа в складовата база, търсим и складови работници.
За длъжността складов работник, изискваме:
- Сръчност и отговорност;
- Организираност и справяне с поставените задачи;
- Работа в екип;
- Завършено средно образование.
Предлагаме:
- Трудов договор и дългосрочна заетост;
- Въвеждащо обучение;
- Мотивиращо възнаграждение - 1500-1800лв. Нето;
- Работно време - понеделник-петък; 8:45-18:15h.
Ако искате да работите в екип с опитни търговци, кандидатствайте при нас! Изпратете ни автобиография с актуална снимка. На интервю ще бъдат поканени само кандидатите, одобрени по документи. Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗДЛ.