Главен юрисконсулт в Отдел „Обществени поръчки“
Главен юрисконсулт в Отдел „Обществени поръчки“ в Дирекция „Правно и финансово
обслужване“ в Община Разград
Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията за заемане на длъжността и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1.Изисквана минимална степен на завършено образование:
- Образование – висше, с придобита образователно – квалификационна степен магистър;
- Област на висшето образование – „Социални, стопански и правни науки“ с професионално направление – т. 3.6 „Право“;
2. Минимален ранг за заемане на длъжността
- IV младши, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията или
3. Професионален опит
- 3 години, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
4. Специфични изисквания:
- Удостоверение за придобита юридическа правоспособност по чл.294, ал.1 от Закона за съдебната власт.
Допълнителни изисквания за длъжността:
- Да познава нормативната уредба за длъжността;
- Да притежава личностни качества, комуникативност и умения за работа в екип;
- Високо ниво на владеене на български език в областта на правоговор и правопис;
- Дигитални умения и компетентности относно файлова организация в операционна система Windows, текстообработка с Microsoft Word, Excel, работа в Интернет – среда.
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
- Интервю.
* Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Заявление за участие в конкурс /по образец/ с приложени към него:
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документите, удостоверяващи придобит ранг или продължителността на професионалния опит;
- автобиография CV формат;
- други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Забележка: При подаване на документите от пълномощник се представя изрично писмено пълномощно в оригинал по образец към заявлението за участие в конкурс.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник от 9.00 до 11.30 часа и от 13.30 до 16.30 часа в стая № 401 на Община Разград с административен адрес гр. Разград, бул. „Бели Лом” №37А. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението по чл.17, ал.2 и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
Документите се запечатват в плик. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на срока за подаване на документи, не се регистрират.
Краен срок за подаване на документите до 16.30 часа на 10.05.2024 г. включително.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на партерния етаж в сградата на Община Разград и ще се публикуват на официалната интернет страница на Община Разград с адрес – www.razgrad.bg.
Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
1. Осъществяване на законосъобразното провеждане и приключване на процедурите по възлагане на обществени поръчки, съобразно законовите, подзаконовите и вътрешните нормативни актове в Община Разград, правно обслужване и процесуално представителство на Община Разград.
Области на дейност:
1. Обществени поръчки;
2. Правно обслужване;
3. Процесуално представителство.
Преки задължения:
1. Избор на съответния вид процедура при подадена заявка за откриване и провеждане на процедура за обществена поръчка;
2. Разработва документация/ите по процедура/и за възлагане на обществена/и поръчка/и съвместно с общинска/ите структура/и, за чиято/чийто нужда се провежда конкретната поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Община Разград;
3. Изготвя решения за откриване на процедура/и и обявление/я за поръчка/и в електронната система ЦАИС ЕОП;
4. Изготвя и изпраща до Агенцията по обществени поръчки Регистрационна форма за случаен избор на процедура, подлежаща на предварителен контрол. Подготвя и изпраща изискуемите, съгласно Закона за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки документи, при избиране на процедура за контрол на случаен избор;
5. Провежда процедурите за възлагане на обществени поръчки в съответствие с нормативните изисквания и приложимите правила за обществените поръчки на Европейската общност и националното законодателство, като носи отговорност за законосъобразното им провеждане;
6. Участва в заседания на комисии за провеждане на процедури/събиране на оферти с обяви/покани до определени лица по Закона за обществените поръчки, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки и по Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Община Разград. Изготвя протоколи и доклади отразяващи работата на комисиите. Изготвя решения за класиране или за прекратяване на процедурите и уведомителни писма;
7. Изготвя проекти на договори за възлагане на обществени поръчки и организира сключването им, предоставя информация относно договорите, осъществява съдействие при необходимост на отговорното административно звено-заявител на обществената поръчка за чиито нужди е подписан договора и/или звено с конкретна необходимост. Получава своевременно необходимата информация от звената на общинска издръжка, съгласно Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Община Разград и утвърдените вътрешни правила по дирекции, отдели, сектори и др. във връзка с преки задължения и отговорности имащи отношение към цикъла на обществените поръчки и произтичащите при поемане на финансови ангажименти и контрол по сключените договори;
8. При необходимост изготвя становища и предприема нужните действия при приключване или предсрочно прекратяване на договорите за възлагане на обществени поръчки, след предоставяне на необходимата писмена информация от отговорното административно звено - заявител на обществената поръчка и/или звено с конкретна необходимост съгласно Вътрешните правила за управление на жизнения цикъл на обществените поръчки в Община Разград;
9. Съгласува изменения на сключени договори по ЗОП след предоставяне на информация от отговорното административно звено - заявител на обществената поръчка;
10 Изготвя и предоставя на Агенцията по обществените поръчки, всякаква регламентирана или изискана от Агенцията информация, както и такава при възникнала необходимост съгласно ЗОП/ППЗОП. Публикува решения, обявления, документации, протоколи, съобщения и други документи в Профила на купувача на Община Разград;
11. Поддържа регистри на обществените поръчки. Събира, поддържа и отговаря за архива на проведените процедури/събиране на оферти с обяви/покани до определени лица;
12. Подготвя становища по образувани производства по обжалване на актове, действия и бездействия на възложителя, свързани с дейността по обществените поръчки;
13. Изготвя становища, жалби, възражения, заявления и други необходими документи със съдействието на административно звено - заявител на обществената поръчка за чиито нужди е подписан договора и/или член на екипа по проект и съдейства за изграждане на правна защита във връзка с проведени процедури за възлагане на обществени поръчки, включително и по Закона за управление на средствата от Европейските фондове при споделено управление по отношение на договорите за възлагане на обществени поръчки сключени в изпълнение на проекти с европейско финансиране;
14. Осъществява процесуално представителство на Община Разград пред КЗК, съдилищата и другите юрисдикции, При поискване от контролни, одитни и сертифициращи органи, представя информация за проведените обществени поръчки по реда на ЗОП;
15. Организира цялостната правна дейност, свързана с образуването, воденето и приключването на съдебни производства, и други съгласно длъжностната характеристика.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на всеки кандидат в стая № 401 на Община Разград.
Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Минималният размер на основната месечна заплата за длъжността, определен за степен 1 надлъжностното ниво е 933.00 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията,професионалния опит на кандидата, действащите нормативни актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните правила за работната заплата в Община Разград.
Обявлението е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, и на официалната интернет страница на Община Разград с адрес – www.razgrad.bg.
Телефони за справки 084 618 136 – Теодора Георгиева – Бонева, Началник на отдел ФП и ЧР;
084 618 231 – Галина Великова – Главен експерт в отдел ФП и ЧР.