Агент клиентски услуги с английски (гр. София)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Партньорът ни е аутсорсинг компания, която оперира в сфери като финанси, информационни технологии, здравеопазване и търговия.
За техен клиент, глобална авиокомпания, търсят нови попълнения към екипите си.
Агент клиентски услуги с английски (гр. София)
Какви са основните задачи?
- Отговаряне на клиентски запитвания по телефон;
- Съдействие при разрешаване на ежедневни казуси, свързани с разпределение на места, промени в графика, правила и разпоредби;
- Поддържане на фирмена база данни.
Какво предлага компанията?
- Конкурентно възнаграждение;
- Бонусна система;
- Гъвкаво работно време (4x2 или 5x2);
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна и транспортна надбавка;
- Карта за спорт;
- Тийм билдинги;
- Храна и напитки в офиса;
- Възможност за кариерно израстване.
Какво трябва да притежаваш?
- Английски език на високо ниво (B2/C1);
- Предходен опит не е необходим;
- Възможност за работа на смени;
- Възможност за работа от офис в гр. София;
- Отлични комуникационни умения;
- Добра компютърна грамотност.
Кандидатствайте сега!
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.