Специалист обслужване на клиенти САМО с немски език (гр. Пловдив)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш клиент е лидер в аутсорсинг сферата с над 20 офис локации в цяла Европа. Във връзка с настоящото им разрастване търсят мотивирани кандидати, които да се присъединят към тях на позиция:
Специалист обслужване на клиенти САМО с немски език (гр. Пловдив)
Основни отговорности:
- Отговаря на телефонни обаждания и управлява входяща и изходяща кореспонденция;
- Комуникира с доставчици, куриерски фирми и фирми за поддръжка на офиса;
- Работи с документи, сканиране, разпечатване, копиране, организиране на срещи и т.н.
Компанията предлага:
- Дългосрочен договор;
- Отлично възнаграждение;
- Бонусна система;
- Работа на стандартно работно време (Пон - Петък, 9:00 - 19:00, с възможност за съботни смени за сметка на друг почивен ден от седмицата);
- Допълнително здравно осигуряване;
- Мултиспорт карта на преференциални цени;
- Удобна офис локация до метро;
- Възможност за развитие в компанията;
- Ваучери за храна;
- Тийм билдинги и фирмени събития.
Изисквания за заемане на позицията:
- Немски език на високо ниво;
- Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
- Компютърна грамотност и умения MS Word, Excel, Power Point.
Ако сме предизвикали интереса Ви, изпратете ни Ваша актуална автобиография.
Ще се свържем само одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.