Оперативен счетоводител
Ако Вие сте комуникативна личност и притежавате оргaнизационни умения, аналитично
мислене, внимание към детайла и отлични познания на счетоводните стандарти и принципи,
имаме интересно предложение за Вас. Ние търсим опитен професионалист, който да се
присъедини към екипа ни.
Оперативен счетоводител
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо образование / бакалавър - специалност "Счетоводство и контрол", "Финанси" и "Икономика";
- Добро познаване на данъчно и счетоводно законодателство;
- Отлична компютърна грамотност;
- Опит на позиция счетоводител - минимум 2 години;
- Лоялност, трудова дисциплина и конфиденциалност;
- Познания и работа с ЕРП системи и Work Flow се счита за предимство;
- Умения за работа в екип;
Основни задължения:
- Обработва счетоводните документи по сметките на доставчици и клиенти;
- Съставяне и осчетоводяване на банкови нареждания;
- Водене на складови наличности и отчитане на готова продукция;
- Регистрира хронологично счетоводните операции;
- Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
- Изчисляване и внасяне на данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
- Изготвяне на периодични справки за Финансови отчети;
- Изготвяне на справки за нуждите на ръководството;
- Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към НАП и НОИ;
- Изпълнeние и на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Фирмата предлага:
- Трудов договор с шест месеца изпитателен срок;
- Конкурентно, навременно възнаграждение;
- Възможност за работа в компания със стабилни финансови позиции и коректно отношение към служителите си;
- Дългосрочна ангажираност;
- Пет дневна работна седмица - понеделник -петък;
- Работно време - 8:15-17:15 часа;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
Ако предлаганата от нас позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете Ваша автобиография и актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура.