Администратор Офис
Oфис Администратор в офис в Еконт Експрес
Успешният Офис асистент е:
• комуникативен - общува активно с колеги и клиенти
• решителен - има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е възможно” и “Зависи от мен”
• адаптивен - вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на промяната.
• дигитално грамотен - ориентира се бързо в нови софтуери
• фокусиран върху качеството - работи внимателно и с мисъл за клиента и неговите пратки
• внимателен към детайла - разбира значението на малките елементи и това как те променят голямата картина
Като част от екипа на Офиси на търговски партньори, ти ще:
• оказваш съдействие на служителите в офиса
• оказваш съдействие на клиентите при допълнителната услуга “преглед и тест”
• опаковаш приетите пратки от клиенти
• правиш снимки на пратки с допълнителна услуга “обявена стойност”
• поставяш стикери за допълнителни услуги на пратките
• работиш на каса, подготвяш и предаваш пратки на клиенти
• ще си част от млад екип
Заплата от 1600 до 2000 BGN (Нето);
При започване се преминава обучение заплатено от работодател, както и е осигурено работно облекло за всеки сезон.
Възможност за допълнително възнаграждение при постигане на резултати;
Ако си организиран, приветлив и отговорен. Ако се разбираш с хора от 5 до 95 годишна възраст и комуникирате свободно. Каним те да бъдеш едно от лицата на бранда Еконт.
Обекта се намира на ул,Кузман Шапкарев 5.