Специалист обработка на данни и поддръжка на клиентска бази данни (Junior/Senior, with German)
Sachbearbeiter und Stammdatenspezialist, Senior/Junior (with German)
Локация: София | Сфера: Управление на имоти (германски пазар)
Работно време: Пълен работен ден | Работен модел: Гъвкав / Възможност за изцяло дистанционна работа
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
-
Поддържане, актуализиране и корекция на данни от наемни договори и други основни данни в съвременни ERP системи (напр. iX-Haus, RELion, SAP)
-
Административна подкрепа в управлението на имоти и изготвянето на отчети
-
Комуникация с Asset Management, наематели и външни партньори в Германия
-
Тясно сътрудничество с екипите по управление на имоти
-
Проверка и одобрение на външни фактури
-
Възлагане на и координация с външни доставчици на услуги в Германия
-
Не задължителна част от длъжността: Изготвяне на изравнителни сметки за наематели (Betriebskostenabrechnungen) чрез специализиран софтуер (iX-Haus, RELion, Excel и др.)
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТКАТА:
-
Завършено икономическо, административно или юридическо образование (приемат се и кандидатки без опит, но с подходящ профил)
-
Много добро владеене на немски език – минимум Deutsch Niveau B2 (предимство: C1), тъй като се работи изцяло с документи и има честа комуникация на немски
-
Добри познания по Excel и усет към работа с цифри
-
Интерес към сектора на недвижимите имоти
-
Опит с ERP системи (напр. SAP, iX-Haus) или софтуер за управление на документи е предимство
-
Познания по английски език – минимум ниво B1 ще се счита за предимство
-
Подреден, отговорен и самостоятелен начин на работа
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
-
Сигурна работна позиция в модерна и изцяло дигитална работна среда
-
Колегиална атмосфера и ниска йерархия
-
Гъвкаво работно време и възможност за постоянно дистанционно работа
-
До 30 дни платен годишен отпуск
-
Ваучери за храна и пресни плодове в офиса
-
Атрактивна бонусна схема
-
Картa MultiSport и допълнително здравно осигуряване
-
Подробно въвеждане в работата и редовни обучения
-
Подкрепа при професионално и лично развитие
КОИ СМЕ НИЕ – Барч Сървис Сентър ООД:
Барч Сървис Сентър ООД е част от международната група Bartsch – мрежа от компании, специализирани в управление на имоти, счетоводство, данъчно и правно консултиране.
Като дигитален партньор ние обслужваме клиенти от Германия, предоставяйки ефективни решения и високо ниво на обслужване в сферата на управление на недвижими имоти.
Работим в сплотена среда с фокус върху професионализъм, дигитализация и качество.
ЗАИНТЕРЕСОВАН ЛИ СТЕ?
Очакваме с нетърпение Вашата кандидатура чрез формуляра за кандидатстване в zaplata.bg.
Вашата кандидатура ще бъде разглеждана напълно конфиденциално.
При въпроси не се колебайте да се свържете с нас чрез данните, посочени в профила ни.