Консултант - офис за дограма
Търсим динамичен и мотивиран Консултант продавач за офис за дограма, който да се присъедини към нашия екип. Като консултант, вашата основна роля ще бъде да обслужвате клиентите и да им предоставяте професионални съвети относно качествата на нашите продукти.
- Посрещане и обслужване на клиенти в търговския обект.
- Консултиране на клиентите за качествата на предлаганите продукти.
- Предоставяне на информация за характеристиките
- Демонстрация на начина на действие или употреба на продукта при желание от клиента.
- Поддържане на търговския вид и хигиената на работното място.
- Приемане на парични суми, връщане на ресто и издаване на касови бележки и фактури.
- Информиране на прекия ръководител за възникнали нередности.
- Изпълнение на функцията на материално отговорно лице.
- Изпълнение на други задължения възложени от прекия ръководител или управителя ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образователни изисквания за длъжността: средно
2. Квалификационни изисквания за длъжността: умения за работа с касов апарат.
- Компютърна грамотност и умения (Word, Excel или др.);
4. Личностни качества: вежливост, (умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, лоялност и др.)
- Отлични комуникативни умения и способност за работа с клиенти.
- Опит в продажбите и консултирането на клиенти е предимство.
- Внимание към детайлите и умения за организиране на работното пространство.
- Способност за работа в динамична и променяща се среда.
- Отговорност и ангажираност към фирмените цели и ценности.
Какво предлагаме
- Атрактивно възнаграждение и бонусна система на база постижения.
- Възможности за професионално развитие и обучения.
- Приятелска и подкрепяща работна среда.
- Сигурност и дългосрочни трудови взаимоотношения.
- Допълнителни социални придобивки и бонуси.
- Месечна заплата-Нето-1600лв+процент от оборота
Очакваме с нетърпение да ви приветстваме в нашия екип! Кандидатствайте сега и станете част от нашето успешно семейство.