Административен асистент
За наш
клиент, водеща българска компания за производство на продукти за почистване на
дома и препарати за грижа за тялото. Компанията диктува съвременнните стандарти
в българската индустрия с инвестиции в нови технологии, развитие на всичките си
марки и квалифицирането на техните служители.
В тази връзка, търсим нов член за техния екип на позиция - Административен асистент.
Задълженията ти ще включват:
· посрещане и настаняване на гостите и клиентите на компанията;
· организиране и съхраняване на фирмената документация;
· приемане и разпределяне на входяща и изходяща поща, пратки, доставки и телефонни обаждания;
· координиране и организиране на различните офис дейности и поръчки на консумативи;
· проучвания за различните бизнес ангажименти на служителите;
· активно участие в организирането на фирмени и бизнес събития;
· даване на идеи и работа по оптимизирането на процесите;
· взаимодействие на ежедневна база с колеги и мениджъри в компанията, с цел осигуряване спазването на съответните процеси и процедури.
Ти си нашият ЧОВЕК, ако:
· имаш предишен опит на релевантна позиция;
· владееш на английски език на ниво B2;
· притежаваш усет към детайлите, комбинавитно мислене и самоинициатинвост;
· си усмихнат и не се страхуваш от придизвикателства.
Компанията ти предлага:
· стандартно работно време, от понеделник до петък;
· възможност за професионална реализация и развитие в утвърдена и непрекъснато развиваща се компания;
· позитивна работна обстановка в ергономично, функционално и модерно офис пространство;
· релакс зона с безплатни напитки, плодове и др.;
· разнообразен социален пакет, включващ – допълнително здравно осигуряване, различни обучения и тиймбилдинг събития, ваучери за храна, мултиспорт карта и др.;
· различни обучения, които дават възможност за развиване на личните умения и компетенции.
Ако искаш да станеш част от професионален екип, да упражняваш своите умения и да натрупваш нови, тази позиция е за теб!
Очакват те отговорни и интересни задачи в динамичен екип и мотивираща работна среда.
Услугите на са напълно конфиденциални и безплатни за кандидатите!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.