Офис асистент
За новооткрития си офис в кв. Витоша, компания за маркетинг и софтуер търси да назначи офис асистент, който да се присъедини към екипа.
Ако имате административни умения и отлична организация, тази обява е за Вас.
Отговорности:
- Поддържате ефективна система за управление на документи и файлове на документооборота;
- Подпомагане на HR дейности, като обработка на заявления за напускане и назначения и отпуск;
- Организирате графици и срещи, както вътрешни, така и външни;
- Комуникирате с клиенти и партньори по телефона и имейл;
- Следите и поддържате финансови записи за разходи;
- Контактувате с различни държавни структури.
Изисквания:
- Много добри компютърни умения, включително Microsoft Office (Word, Excel);
- Способност за ефективно управление на времето и приоритизиране на задачите;
- Умения за дискретност и спазване на поверителността;
- Добри междуличностни умения и способност за работа в екип.
Защо да кандидатствате по тази обява?
Предлагаме първоначално и продължаващо обучение;
Възможност за развитие;
Приятелска работна среда.
В случай, че нашето предложение Ви е заинтригувало, ще очакваме Вашата автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.
Позицията не е подходяща за студенти.