Администратор офис София Бояна
Администратор офис квартал Бояна
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда.
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Какви качества търсим:
✔Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
✔Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
✔Бърз и координиран в работата си;
✔Финансова и дигитална култура. Основните ти отговорности ще включват:
✔Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи; ✔Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
✔Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
✔Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.
Ние ти предлагаме:
✔Трудов договор с Еконт Експрес АД;
✔Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
✔Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
✔Качествено работно облекло.
Работно място:
гр. София, офис Бояна
Адрес: ул. Кумата 77 Работно време:
• Понеделник – Петък на смени (не повече от 40 часа изчислени сумарно)
• Събота (на ротационен принцип): 09:00 ч. – 15:00 ч.
• Неделя: Почивен ден
Възнаграждение
Скала на заплащане:
• 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно)
• 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно)
• 2300 лв бруто (141 – 150 обработени пратки дневно)
• 2400 лв бруто (151 – 170 обработени пратки дневно)
Ако си усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хората, да намира решения и да не се спира пред предизвикателства, имаме покана за теб. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Какви качества търсим:
✔Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
✔Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
✔Бърз и координиран в работата си;
✔Финансова и дигитална култура. Основните ти отговорности ще включват:
✔Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи; ✔Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
✔Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
✔Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.
Ние ти предлагаме:
✔Трудов договор с Еконт Експрес АД;
✔Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
✔Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
✔Качествено работно облекло.
Работно място:
гр. София, офис Бояна
Адрес: ул. Кумата 77 Работно време:
• Понеделник – Петък на смени (не повече от 40 часа изчислени сумарно)
• Събота (на ротационен принцип): 09:00 ч. – 15:00 ч.
• Неделя: Почивен ден
Възнаграждение
Скала на заплащане:
• 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно)
• 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно)
• 2300 лв бруто (141 – 150 обработени пратки дневно)
• 2400 лв бруто (151 – 170 обработени пратки дневно)
Ако си усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хората, да намира решения и да не се спира пред предизвикателства, имаме покана за теб. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.