Счетоводител с френски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е международна компания, чиято дейност е насочена към подпомагане на бизнеси при тяхното установяване и развитие в различни страни в рамките на европейската зона. Във връзка с разрастването на екипа, те търсят да назначат Счетоводител с френски език.
Основни отговорности:
- Обработка на счетоводни записи, фактури, плащания, баланси и участие в месечни, тримесечни и годишни приключвания;
- Осигуряване на съответствие на финансовите записи с вътрешни политики и процедури, както и разрешаване на счетоводни несъответствия;
- Подготовка на финансови анализи, отчети и управленски справки, както и участие в бюджетирането и прогнозирането;
- Поддържане на счетоводни бази данни;
Нашият партньор предлага:
- Атрактивно възнаграждение;
- Възможност за изцяло дистанционна работа;
- Стандартно работно време с гъвкавост според вашите предпочитания;
- Нов и модерен офис в центъра на София;
- Възможност за професионално развитие в международна компания;
- Програми за обучение и менторство.
Изисквания към кандидата:
- Свободно владеене на френски език (ниво B2);
- Минимум 2 години опит в сферата на счетоводството;
- Висше образование в областта на счетоводство, икономика или бизнес администрация;
- Задълбочени познания по финансови и цялостни счетоводни процеси;
- Опит с Business Navigator или друга ERP система и добри компютърни умения.
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.