Офис асистент
В търсене сте на сигурен работодател и възможност за изграждане на кариера? Тази обява е за вас! За наш клиент търсим мотивиран и отговорен кандидат за позицията Административен асистент.
Какви ще са твоите отговорности?
- Получаване и разпределяне на входяща и изходяща поща, телефонни обаждания и доставки на поща (пощенска, куриерски фирми)
- Организиране и съхраняване на документация
- Запитване за оферти за цени на хотели, самолетни билети, рент-а-кар, резервации на зали за презентации и съдействие на колегите при организиране на необходимите бизнес пътувания
- Посрещане на гости и партньори на компанията
- Поръчка на офис консумативи и материали
Какво очакваме от теб?
- Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство
- Владеене на английски език на добро ниво
- Организираност и приветливо отношение
Какво ти предлагаме?
- Реална възможност за кариерно развитие и придобиване на нови умения;
- Динамична и интересна работа в международна компания, сред лидерите в FMCG сферата.
- Стандартно работно време от понеделник до петък от 09:00 - 18:00;
- Множество социални придобивки;
Гарантираме Ви пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Фирма Тренквалдер работи със безсрочен лиценз за подбор на персонал №2711.