Консултант Обслужване на Клиенти с НЕМСКИ, ФРЕНСКИ, ИСПАНСКИ и ИТАЛИАНСКИезик
Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.
За един от нашите партньори, търсим Консултант Обслужване на Клиенти за да се присъедини към екипа им.
Основни задължения:
· Отговаря за ефективно обслужване на клиентите;
· Предлага активно продуктите на компанията;
· Оценява нуждите и ресурсите на клиентите и дава препоръки за подходящите стоки и услуги;
· Поддържа контакт с настоящи клиенти и отговаря за привличане на нови.
Изисквания:
· Отлични организационни и комуникативни умения;
· Опит на сходна позиция е предимство;
· Опит в директните продажби;
· Стремеж към поддържане на високо професионално ниво;
· Добра компютърна грамотност;
· Владеене на чужд език (немски, френски, испански или италиански език).
Ние предлагаме:
· Мотивиращо заплащане;
· Възможност за кариерно развитие;
· Работа в компания, която цени служителите си;
· Приветлива офис среда и мотивиран екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография или се свържете с мен на Kristina.Yordanova@Еasyconsult.eu
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.