Младши експерт – 1 /една щатна бройка/ в отдел: „Международно сътрудничество и инвестиции “ в община Сливен
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
· Подкрепа на дейността на по-високите длъжностни нива /кмет, заместник-кмет и началник отдел, главен експерт, старши експерт/ чрез проучване и обобщаване на различни практики, проблеми и алтернативни решения във връзка с дейността на общината относно провеждането на политика за развитие на международното сътрудничество и инвестициите.
· Осъществява дейности, свързани с реализирането на инвенстиционната стратегия на Община Сливен за създаване на благоприятни условия и поощряване локализирането на нови инвистиции на територията на общината.
· Осъществяването на международни връзки и участие в местни, регионални, национални и международни програми и проекти.
· Осъществява дейности свързани със организирането и участието на Община Сливен в различни международни форуми, събития и други.
· Подпомага международни и местни структури, сдружения и фирми за достъпът им до информация касаеща международната дейност на Община Сливен.
· Осъществява дейности свързани с развитието на туризма.1. Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1) Минимална образователна степен за заеманата длъжност: “Бакалавър“ по чл. 42, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за висшето образование;
2) Област на висшето образование: Технически, стопански, хуманитарни и правни науки; Професионално направление: Икономика, Право, Хуманитарни науки и Технически науки;
3) Минимален професионален опит за заемане на длъжността: не се изисква;
4) Компютърни умения: работа с Microsoft /Word, Excel/, Internet;
5) Писмено и говоримо владеене на поне 1 (един) език: /английски, френски или немски/.
2. Етапи на подбора:
2.1. Допускане по документи.
2.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
3. Необходимите документи за кандидатстване:
3.1. Заявление за участие (свободна форма);
3.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
Диплома за висше образование или друг аналогичен документ, издаден в чужбина следва да бъде признат по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.3. Професионална автобиография на български, в Europass формат;
3.4. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно-оригинал, което се прилага към документите/ в 21 /двадесет и един/ - дневен срок след публикуване на обявлението. Документите се подават в деловодството на Общинска администрация – Сливен, булевард “Цар Освободител” № 1 в срок до 05.06.2025 год. – включително/ всеки работен ден от 09:00 до 12:00 и от 14:00 до 16:00 часа.
5. Обявлението е публикувано в портал за търсене на работа с интернет адрес: www.zaplata.bg., както на сайта на община Сливен: mun.sliven.bg. /Раздел “Най - търсено“ – Обяви за работа - Работни места/.