БИЗНЕС АСИСТЕНТ
HR Solution е водеща агенция за подбор на персонал в България, с опит и връзки в разнообразни индустрии. С дългогодишен опит, нашият екип от експерти ще ви свърже с компания, която цени вашите качества и е готова да ви предложи възможности за развитие.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
За наш клиент търсим:
БИЗНЕС АСИСТЕНТ (на Ипълнителния Директор)
Основни задължения:
- води бизнес кореспонденция по имейл и по телефон;
- организира срещи с партньори и клиенти на компанията и отговаря за тяхното посрещане и настаняване;
- организира, координира и следи служебния график на акционера на компанията и своевременно го информира за текущи срещи, задачи и пътувания;
- отговаря за организирането на бизнес пътувания и резервации;
- администрира, оформя и обработва документация и изготвя различни справки и отчети;
- изпълнява и други конкретно възложени задачи, релевантни за позицията.
Компанията предлага:
- отлично възнаграждение;
- трудов договор и пълни осигуровки;
- петдневна работна седмица (понеделник - петък);
- възможност за професионални обучения и развитие в компанията;
- приятна работна среда с млад и мотивиран екип;
- работа в развиваща се компания с високи цели;
- дългосрочна заетост.
Изисквания:
- завършено висше образование;
- добро владеене на английски език;
- отлични писмени умения;
- предишен опит на административна позиция - минимум 2г.;
- отлична компютърна грамотност MS Office;
- умения за работа в динамична работна среда и спазване на срокове;
- висока лична отговорност, стриктност и организираност.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Ейч Ар Солюшън притежава лиценз от Агенция по заетостта 3525/25.05.2023