Офис асистент- административен сътрудник
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ- АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
• Изготвяне на текстови материали.
Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
• Активен шофьор с категория B.
Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.