НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „КООРДИНАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ“
-Организира, ръководи, координира и контролира цялостната дейност на сектора съобразно законовата и подзаконовата нормативна уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на ОДМВР - Перник и МВР, и лично участва в изпълнението на задачите;
-Изготвя плановe и отчети за дейността на сектора;
-Организира координацията при взаимодействието с органите на местното самоуправление и местната администрация, териториалните структури на държавната администрация и юридическите лица;
-Организира и контролира деловодното обслужване на ОДМВР - Перник;
-Организира и контролира спазването на сроковете за изпълнение на задачите, поставени от ръководството на МВР и ОДМВР - Перник;
-Организира, координира и участва в дейностите по регистрирането, препращането и извършването на предложенията и сигналите. Обобщава и анализира данните от постъпилите в ОДМВР - Перник предложения и сигнали и изготвя ежегоден отчет за организацията на работата по предложенията и сигналите;
-Организира и подпомага ръководството на ОДМВР - Перник при осъществяване на приема на служители и граждани;
-Осъществява методическо ръководство на работата с предложенията и сигналите на структурните звена в дирекцията и на дейността по деловодна обработка на документооборота на служителите в районното управление с функции по документооборота;
-Организира и координира изпълнението на задачи, свързани с изготвянето на обобщени становища и отговори по документи от името на ръководството на ОДМВР - Перник до други структури на МВР, органите на местната власт, юридически лица и граждани;
-Организира, контролира и приема на документи, работата на които е приключила и прилагането им в номенклатурни дела или сборове от документи;
-Организира, координира и участва в дейността по извършване на текуща експертиза на документите, по оценка на документите за унищожаване, подготовката и унищожаването на документи съгласно утвърдените от министъра на вътрешните работи правила, както и предаването им в Служебен архив на МВР;
-Подпомага и координира дейностите по административно обслужване и изготвя обобщена справка в указаните срокове:
-Подпомага директора на ОДМВР - Перник в качеството му на ръководител на организационната единица и служителя по сигурността на информацията за спазването на изискванията за защита на класифицираната информация в ОДМВР - Перник;
-Организира и подпомага при извършването на годишните проверки на регистратурите;
-Организира, координира и участва в изготвянето на информации, справки, становища по нормативни актове и вътрешно ведомствени документи, свързани с дейността на дирекцията;
-Организира и контролира дейността на служителя по Отбранително - мобилизационна подготовка (ОМП);
-Участва в дейността на работни групи и комисии;
-Организира, координира и контролира събирането, обработването, систематизирането и анализирането на общата и специализирана информация по направление на дейност в ОДМВР - Перник;
Организира, координира и контролира изготвянето на анализи, периодични отчети и доклади по направление на дейност на ОДМВР - Перник;
Организира, координира и контролира осъществяването на обмен на информация и взаимодействането с органи на местното самоуправление и с неправителствени организации по основните направления на дейност в ОДМВР - Перник;
-Подпомага директора на ОДМВР - Перник при планиране на цели и задачи на ОДМВР - Перник, както и при разработване и отчитане целите за дейността на ОДМВР - Перник;
-Организира, координира и контролира процеса по разработване и отчитане на планове по направление на дейност на ОДМВР - Перник;
При възникнали проблеми и пропуски в дейността на сектора, в рамките на предоставените правомощия, взема решения или предлага мерки за отстраняването им;
-Упражнява контрол по спазване на дисциплината от служителите в сектора, предприема мерки за подобряването и, търси дисциплинарна отговорност за допуснати нарушения от подчинените служители;
-Прави предложения за служебно израстване на подчинените служители;
-Изготвя оценки за изпълнение на служебните задължения на служителите в сектора;
-Контролира изпълнението на задачите от служителите на сектора;