Главен експерт
Координира поддържането на актуални данни и регистри, свързани със Системата за идентификация на земеделските парцели/СИЗП/;
Отговаря за електронизация на административното обслужване в ОДЗ и ОСЗ, поддържането и правилното функциониране на необходимите средства за обработка и пренасяне на информацията – хардуер и софтуер в ОДЗ;
Осигурява осъществяването на връзка на операторите от ОСЗ с тестовата и продуктивна среда за регистрация на заявленията за подпомагане по Директни плащания и държавна помощ „Помощ под формата на отстъпка от стойността на акциза върху газьола, използван в първичното селскостопанско производство“ в ИСАК;
Изготвя и инсталира в ОДЗ и ОСЗ актуални бази;
Организира и координира дейността на ОСЗ при извършване на теренни проверки и GPS измервания;
Събира и съхранява в ОДЗ архивите от ОСЗ на цифровите модели;
Поддържа интернет страницата на ОДЗ;
Следи за правилната работа на персоналните компютри и периферните устройства– хардуер и софтуер. Извършва инсталация и преинсталация на софтуера, използван в ОДЗ и ОСЗ в областта;
Участва във внедряването на съвременни компютърни и комуникационни системи и мрежи в областната дирекция;
1. Минимални и специфични изисквания, за заемане на длъжността:
-образование – висше;
-образователна степен – бакалавър;
-минимален професионален опит – 2 години или придобит IV младши ранг;
Допълнителни умения и квалификации:
-предпочитана специалност – информатика, компютърни системи и автоматика;
-професионална област – селско и горско стопанство; икономика; геодезия, картография и фотограметрия;
-знания в областта на земеделието и нормативната уредба, свързана с дейността на Министерство на земеделието и храните;
-свидетелство за управление на МПС е предимство.
Кандидатите да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител
Съгласно условията, посочени в чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител, за държавен служител може да бъде назначено лице, което:
1. е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
2. е навършило пълнолетие;
3. не е поставено под запрещение;
4. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
Съгласно условията, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, не може да бъде назначавано за държавен служител лице, което:
1. би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
2. е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
3. е народен представител;
4. е съветник в общински съвет - само за съответната общинска администрация;
5. заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
6. работи по трудово правоотношение, освен като преподавател във висше училище;
7. работи по друго служебно правоотношение, освен при условията на чл. 16а, ал. 4 или чл. 81б.
Съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Отговаря за дейностите, свързани с постигане на високо ниво на мрежова и информационна сигурност;
Следи за актуализиране на използвания софтуер;
Следи за появата на нови кибер заплахи (вируси, зловреден код, спам, атаки и др.) и предлага адекватни мерки за противодействието им;
Участва в работни срещи, комисии и осъществяване на съвместни дейности по решаване на проблеми, свързани с дейността и компетенциите на ОД „Земеделие“.
2. Начин на провеждане на конкурса:
-тест;
-интервю за преценка на качествата на кандидатите, съгласно критериите посочени в приложение №5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
-заявление за участие в конкурса по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
-декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно че: лицето е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
-копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител;
-други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
4. Срок за подаване на документите за участие: 10 дни от публикуване на обявлението.
5. Място за подаване на документите: Областна дирекция „Земеделие” - Габрово, гр.Габрово, ул. „Брянска” № 30, ет. III, стая 9. Допълнителна информация може да бъде получена на телефон 066/804 274. Кандидатите подават документите лично или от техни упълномощени представители.
Документите могат да се подават по електронен път на електронната поща на Дирекцията: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
6. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците и всички съобщения във връзка с конкурса : информационното табло на Областна дирекция „Земеделие”-Габрово, ул. „Брянска” № 30, ет. III и интернет страницата на ОД ”Земеделие”- Габрово - https://www.mzh.government.bg/odz-gabrovo/bg/Obiavi.aspx
7. Размер на основната заплата за длъжността - минимален размер - 1077 лв. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по Приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите в Областна дирекция „Земеделие” - Габрово и в рамките на разходите за персонал по бюджета на дирекцията при спазване на нормативните изисквания.