Организатор хотел
Желаете да нямате фиксирано работно време и постоянен контрол от страна на ръководството, да разполагате с относителна самостоятелност и да се наслаждавате на постигнатите лични резултати, заповядайте като част от екипа на един иновативен хотел:
Служителят организира и настанява гостите на хотела/ в повечето случаи става дистанционно/
следи за тяхното регистриране и при необходимост оказва необходимото им съдействие.
Задължения, характеризиращи длъжността:
• Регистрира и настанява клиентите на хотела.
• Проверява и сверява данните от документите за самоличност и вписаните в регистрационната карта.
• Води сметките на клиентите за предоставени основни и допълнителни услуги.
• Предоставя информация и приема заявки за допълнителни услуги в хотела, координира тяхното предоставяне.
• Съдейства на гостите за разрешаване на възникнал проблем; приема заявки за отстраняване на повреди в стаите и сервизните помещения и ги подава на персонала по техническото поддържане.
• Съставя информационни справки за освобождаването на стаите в хотела и графика за тяхното почистване и зареждане.Осъществява връзка с обслужващите фирми.
• Следи за натовареността на хотела, пази информация за свободните стаи и предоставя информация при поискване.
• Отговаря на запитвания относно услугите, които хотела предлага и прави резервации.
• Оказва съдействие на административните органи във връзка с паспортния контрол и регистрационните режими за временно пребиваване.
• При заявка от клиент организира/ осъществява трансфер до и от летище Пловдив.
Необходимо образование и квалификация:
1. Висше образование по туризъм или средно специално образование по хотелиерство.
2. Ниво на владеене на английски език В2, втори чужд език е предимство.
3. Отлична компютърна грамотност
4. Шофьорска книжка кат.В-активен водач
Служебен автомобил и преносим компютър
Безплатен обяд /когато присъства физически