Добавено в твоите Избрани обяви
 
ЗА НАС

Повече от 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.

За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:

 

БИЗНЕС КООРДИНАТОР, гр. Стара Загора

 

Евромаркет Кънстракшън е направление в рамките на Евромаркет Груп, което разполага с високотехнологични сервизни бази на територията на цялата страна и осигурява пълно следпродажбено обслужване на строителна, специализиране на земекопнатехника на световноизвестни брандове като:

 

-          Komatsu – багери, мини товарачи и челни товарачи;

-          Manitou – телескопични товарачи и повдигачи;

-          Ammann - валяци, трамбовки и виброплочи;

-          Gehl - мини челни товарачи и други;

-          CIFA - бетон помпи и бетоновози;

-          MEP – машини за производство на арматурни изделия;

-          Hidromek - комбинирани багер-товарачи и мини багер-товарачи

-          Vermeer - безизкопни технологии, каналокопатели;

-          McCloskey – трошачно-пресевни инсталации.

Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?

  • Притежава диплома за завършено висше образование;;
  • Има предишен опит в административни дейности (минимум 1 година);
  • Работи със специализиран софтуер/ ERP, както с MS Office и Outlook;
  • Внимателен към детайла и организиран човек;

 

Владеене на английски език (писмен и устен) ще се смята за предимство при подбора на документи.

 

Какви ще бъдат
Вашите отговорности?

  • Ежедневно поръчва и проследява наличности на резервни части за специализирана техника, посредством специализирани софтуери;
  • Създава, актуализира и проследява запитвания към централен офис за текущи казуси;
  • Изготвя частични калкулации по сервизни договори и документи;
  • Подпомага административните дейности за служителите в отдела като отсъствия, командировъчни и др;
 

Какво Ви предлагаме?

  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с индивидуалното представяне и обема обработени поръчки;
  • Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
  • Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители, вкл. Въвеждащо обучение;
  • Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, събития за служители, програма за препоръки и др;

Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.


Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.

 

 

Тагове:
VIP
12 Юни 2025339
БИЗНЕС КООРДИНАТОР ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД
ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД
Основавана 1992
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД

Докладвай за проблем
БИЗНЕС КООРДИНАТОР
ЕВРОМАРКЕТ ГРУП АД

Препишете кода от картинката: