Офис асистент
Офис асистент
Рекламна агенция търси офис асистент, пряко подчинен на управителя.
Работното време е от понеделник до петък, от 09 ч. до 18 ч.
Офисът се намира в гр. София, кв. Иван Вазов, в близост до Южен парк.
Стартова заплата е 2 200 лв. нето + осигуровки.
Основни задължения:
- изпълнение на поставените задачи, свързани с работа с Word и Excel; изготвяне на таблици, сканиране на документи и изготвяне на договори и оферти, както и отчети, свързани с дейността на фирмата, което ще се извършва с помощта на управителя
- работа с офис – техника – скенер, принтер и др.; бърз машинопис
- административни дейности – поддръжка на офис документация
- кореспонденция чрез имейли с клиенти на рекламната агенция
- работа с Google Analytics
- работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- месечна поддръжка и обновяване на информация, свързана с билбордове на рекламната агенция под формата на таблици
Изисквания към кандидата:
- компютърни умения - отлично познаване на MS-Office пакет – основно Word и Excel; други програми за обработка на текст и изображения;
- бърз машинопис е задължителен;
- позитивно излъчване, добри комуникативни и организационни способности;
- познания в областта на маркетинг и реклама, висока обща култура;
- позицията е подходяща и за студенти в последен курс на обучение;
- познания в областта на Google Analytics ще се счита за предимство;
- познания за работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- умение за работа в екип;
- предишен опит с административни дейности е предимство;
- самостоятелност и способност за вземане на бързи решения в динамично променяща се среда;
- владеене на английски език - ниво B2;
- възможност за оставане след работно време 2 пъти в седмицата с допълнително заплащане в двоен размер
Фирмата предлага:
- Стартово възнаграждение – 2 200 лв. нето с покачване с по 100 лв. на всеки 2 месеца до достигане на 3 000 лв. нето + осигуровки;
- Възможност за професионално развитие;
- Трудов договор и осигуряване;
- Работно време от 09:00 ч. до 18:00 ч., 1 час обедна почивка, 5 дневна работна седмица;
- Допълнително оставане след работно време със заплащане на час в двоен размер, както и в почивни дни отново със заплащане в двоен размер;
- Дългосрочен ангажимент и коректност в трудовите отношения;
- Целогодишна карта за всички линии на градски транспорт;
- Отпуск 20 дни и почиване на официални празници;
- Възможност за платени болнични дни, както и неплатен отпуск;
- Карта за паркиране на автомобил в зелена зона (3 дни в седмицата);
- Новогодишни и великденски бонуси
Моля, изпращайте актуално CV и снимка.
Рекламна агенция търси офис асистент, пряко подчинен на управителя.
Работното време е от понеделник до петък, от 09 ч. до 18 ч.
Офисът се намира в гр. София, кв. Иван Вазов, в близост до Южен парк.
Стартова заплата е 2 200 лв. нето + осигуровки.
Основни задължения:
- изпълнение на поставените задачи, свързани с работа с Word и Excel; изготвяне на таблици, сканиране на документи и изготвяне на договори и оферти, както и отчети, свързани с дейността на фирмата, което ще се извършва с помощта на управителя
- работа с офис – техника – скенер, принтер и др.; бърз машинопис
- административни дейности – поддръжка на офис документация
- кореспонденция чрез имейли с клиенти на рекламната агенция
- работа с Google Analytics
- работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- месечна поддръжка и обновяване на информация, свързана с билбордове на рекламната агенция под формата на таблици
Изисквания към кандидата:
- компютърни умения - отлично познаване на MS-Office пакет – основно Word и Excel; други програми за обработка на текст и изображения;
- бърз машинопис е задължителен;
- позитивно излъчване, добри комуникативни и организационни способности;
- познания в областта на маркетинг и реклама, висока обща култура;
- позицията е подходяща и за студенти в последен курс на обучение;
- познания в областта на Google Analytics ще се счита за предимство;
- познания за работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- умение за работа в екип;
- предишен опит с административни дейности е предимство;
- самостоятелност и способност за вземане на бързи решения в динамично променяща се среда;
- владеене на английски език - ниво B2;
- възможност за оставане след работно време 2 пъти в седмицата с допълнително заплащане в двоен размер
Фирмата предлага:
- Стартово възнаграждение – 2 200 лв. нето с покачване с по 100 лв. на всеки 2 месеца до достигане на 3 000 лв. нето + осигуровки;
- Възможност за професионално развитие;
- Трудов договор и осигуряване;
- Работно време от 09:00 ч. до 18:00 ч., 1 час обедна почивка, 5 дневна работна седмица;
- Допълнително оставане след работно време със заплащане на час в двоен размер, както и в почивни дни отново със заплащане в двоен размер;
- Дългосрочен ангажимент и коректност в трудовите отношения;
- Целогодишна карта за всички линии на градски транспорт;
- Отпуск 20 дни и почиване на официални празници;
- Възможност за платени болнични дни, както и неплатен отпуск;
- Карта за паркиране на автомобил в зелена зона (3 дни в седмицата);
- Новогодишни и великденски бонуси
Моля, изпращайте актуално CV и снимка.