Добавено в твоите Избрани обяви

Офис асистент

Офис асистент

Рекламна агенция търси офис асистент, пряко подчинен на управителя.
Работното време е от понеделник до петък, от 09 ч. до 18 ч.
Офисът се намира в гр. София, кв. Иван Вазов, в близост до Южен парк.

Стартова заплата е 2 200 лв. нето + осигуровки.

Основни задължения:
- изпълнение на поставените задачи, свързани с работа с Word и Excel; изготвяне на таблици, сканиране на документи и изготвяне на договори и оферти, както и отчети, свързани с дейността на фирмата, което ще се извършва с помощта на управителя
- работа с офис – техника – скенер, принтер и др.; бърз машинопис
- административни дейности – поддръжка на офис документация
- кореспонденция чрез имейли с клиенти на рекламната агенция
- работа с Google Analytics
- работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- месечна поддръжка и обновяване на информация, свързана с билбордове на рекламната агенция под формата на таблици

Изисквания към кандидата:
- компютърни умения - отлично познаване на MS-Office пакет – основно Word и Excel; други програми за обработка на текст и изображения;
- бърз машинопис е задължителен;
- позитивно излъчване, добри комуникативни и организационни способности;
- познания в областта на маркетинг и реклама, висока обща култура;
- позицията е подходяща и за студенти в последен курс на обучение;
- познания в областта на Google Analytics ще се счита за предимство;
- познания за работа със социални мрежи – основно поддръжка на Facebook страници и Instagram акаунти;
- умение за работа в екип;
- предишен опит с административни дейности е предимство;
- самостоятелност и способност за вземане на бързи решения в динамично променяща се среда;
- владеене на английски език - ниво B2;
- възможност за оставане след работно време 2 пъти в седмицата с допълнително заплащане в двоен размер


Фирмата предлага:
- Стартово възнаграждение – 2 200 лв. нето с покачване с по 100 лв. на всеки 2 месеца до достигане на 3 000 лв. нето + осигуровки;
- Възможност за професионално развитие;
- Трудов договор и осигуряване;
- Работно време от 09:00 ч. до 18:00 ч., 1 час обедна почивка, 5 дневна работна седмица;
- Допълнително оставане след работно време със заплащане на час в двоен размер, както и в почивни дни отново със заплащане в двоен размер;
- Дългосрочен ангажимент и коректност в трудовите отношения;
- Целогодишна карта за всички линии на градски транспорт;
- Отпуск 20 дни и почиване на официални празници;
- Възможност за платени болнични дни, както и неплатен отпуск;
- Карта за паркиране на автомобил в зелена зона (3 дни в седмицата);
- Новогодишни и великденски бонуси


Моля, изпращайте актуално CV и снимка.
Тагове:
10 Март 2023219
Офис асистент Раптор Трейдинг ЕООД
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на Раптор Трейдинг ЕООД

Докладвай за проблем
Офис асистент
Раптор Трейдинг ЕООД

Препишете кода от картинката: