BrightPoint е HR агенция за таланти в различни професионални сфери. Ние свързваме топ служители с най-големите компании в различни сектори и вярваме, че добрата кариера спомага за развитието на едно по-успешно общество. Ние сме сигурни, че всеки човек има талант и може да покаже пълния си потенциал, ако попадне в подходяща и лоялна среда. Стремим се да изградим един свят, където хората отиват с усмивка на работа и даваме всичко от себе си за създаването на отговорни и проспериращи общества.
За наш клиент – международна търговска компания, един от лидерите в сектора, търсим кандидат за позиция Консултант обслужване на клиенти.
Основни задължения:
• Контакт с клиенти на дружеството по телефон;
• Разбиране нуждите на клиентите и предлагане на подходящи решения;
• Консултиране на клиенти и отговаряне на клиентски запитвания по телефон и имейл;
• Отговаря за технически въпроси свързани с продуктите;
• Използва вътрешната система на компанията за обработка на информация и администриране на продажбения процес.
Изисквания към кандидата:
• Завършено средно или висше образование;
• Отлични компютърни умения – Microsoft Office;
• Добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
• Умения за работа в екип;
• Опит на подобна позиция е предимство.
Компанията предлага:
• Възможност за кариерно развитие;
• Възнаграждение, отговарящо на позицията;
• Възможност за дългосрочна заетост;
• Коректни и изрядни условия;
• Реален шанс за професионално израстване и изграждане на кариера в голям международна компания с утвърдени корпоративни стандарти;
• Възможност за гъвкаво работно време на 4, 6 или 8-часов работен ден;
Ако посочената позиция представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на изискванията, моля изпратете ни актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
BrightPoint притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2035/21.04.2016