Търсим служител в кол център.
Отговорности:
- Обслужване на клиенти по телефон и електронна поща;
- Приемане и обработване на поръчки от клиенти;
- Приемане и разрешаване на постъпващите запитвания;
- Осигуряване на точна и навременна информация на клиентите;
- Поддържане на комуникация с всички членове на екипа с цел осъществяване на качествено обслужване на клиентите.
Изисквания:
- Много добра компютърна грамотност, работа с офис пакет MS Office 2010
- Отлични комуникационни умения и ясна дикция;
- Умение за работа в екип;
- Умение за организиране и управление на работното време;
- Владеенето на английски език ще се счита за предимство.
Ако позицията представлява интерес за Вас, моля, изпратете автобиография и актуална снимка.
Всички подадени документи ще се разглеждат като поверителни. Ще се
свържем само с одобрените кандидати, които ще бъдат поканени на интервю.