Системен администратор в отдел „Информационна сигурност и мрежи“, дирекция „Информационни системи“
Обща характеристика на длъжността:
Администриране на сървърната и мрежовата инфраструктура на банката (LAN, WAN, VPN) и на технологичните средства за информационна сигурност. Участие във внедряването и поддържането на нови технологични средства, изграждащи информационната инфраструктура на БНБ.
Изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;
• Предпочитана специалност – в областта на информатиката, математиката, изчислителната техника, комуникационната техника, автоматизацията;
• Владеене на английски език (писмено и говоримо) – ниво В1 според Европейската езикова рамка;
• Познания и опит в администриране на компютърно оборудване: сървъри, системи за съхранение на данни, архивиращи системи, SAN среди;
• Много добро владеене на поне една от следните мрежови операционни системи: Linux, IBM AIX, Microsoft Windows;
• Задълбочени познания в областта на виртуализационните технологии и контейнерните технологии;
• Oпит в инсталиране и администриране на системи за наблюдение и управление на ИТ инфраструктура;
• Познания по компютърни комуникации и базовите IP маршрутизиращи и комутиращи протоколи (routing and switching);
• Познания в областта на информационната сигурност;
• Опит в изготвяне на техническа документация;
• Комуникативни способности и умения за работа в екип;
• Способност за бързо и компетентно разрешаване на проблеми.
За предимство ще се считат:
- професионален опит на подобна позиция;
- притежаването на сертификати за професионална квалификация в областта на информационните технологии.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване по следния график:
Приемане на документи до 11.11.2025 г.
Провеждане на писмен изпит до 25.11.2025 г.
Провеждане на събеседване до 09.12.2025 г.
Кандидатите ще бъдат уведомявани своевременно за резултатите от всеки етап.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, копие на диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Предоставянето на съгласие от кандидата е необходимо за целите на разглеждане на подадените документи.
Документи се приемат по един от следните начини: 1. На e-mail: [email protected], като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1481.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.
