ТРЗ специалист
Във връзка разширяването на дейността ни търсим утвърден професионалист, който да заеме позицията:
ТРЗ Специалист
Основни задължения и отговорности:
• Администриране на трудовата документация на служителите на клиентите на Генис консулт ООД;
• Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, граждански и управленски договори, както и регистрацията им в НАП;
• Изготвя разчетно платежните ведомости за заплати и фишове на служителите;
• Извършва дейности, свързани с разпределение и подготовка на плащания, обезщетения, данъци и удръжки от заплати;
• Изготвя различни отчети към клиентите и съответните институции;
• Следи и своевременно прилага разпоредбите на трудовото законодателство.
•
Какво предлагаме:
• Конкурентно възнаграждение;
• Дългосрочни отношения и постоянен трудов договор;
• Стандартно работно време и много добри условия на труд;
• Възможност за работа в екип с утвърдени професионалисти.
Изисквания:
• Завършено висше икономическо образование;
• Професионален опит поне 2 години;
• Добри познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство;
• Отлични компютърни умения - WORD, EXCEL;
• Добро владеене на английски език – В1 - B2;
• Комуникативност и умения за работа в екип.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.