СЧЕТОВОДИТЕЛ
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Основни задължения:
1. Изпълнява задачи, свързани с контрол за правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и осчетоводяване на документи и водене на ведомости;
2. Регистрира хронологично счетоводните операции;
3. Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
4. Осъществява контрол на приходите и разходите;
5. Осчетоводява трудовите възнаграждения на работниците и служителите;
6. Съставя първични и вторични счетоводни документи, и оборотна ведомост;
7. Прави междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
8. Извършва счетоводни записвания, а при нужда и измененията им;
9. Изпълнение на други задачи, поставени от управителя;
10.Съставяне на работни заплати , ведомости и всички дейности свързани с ресторантьорство и хотелиерство и ТРЗ .
11.• Познаване на софтуери за счетоводство и ресторантьорство и хотелиерство и ТРЗ - препоръчително
Изисквания:
• Висше икономическо образование;
• Сериозно и отговорно отношение към поставените задачи;
• Желание за работа в екип;
• Добра компютърна грамотност - Word, Excel, Internet;
• Всеки предишен опит със стаж в хотелиерство и ресторантьорство се счита за предимство.
Нашето предложение:
• Много добро възнаграждение;
• Възможност за професионално развитие;
Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията - като изпратите актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД. .
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.
1. Изпълнява задачи, свързани с контрол за правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и осчетоводяване на документи и водене на ведомости;
2. Регистрира хронологично счетоводните операции;
3. Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
4. Осъществява контрол на приходите и разходите;
5. Осчетоводява трудовите възнаграждения на работниците и служителите;
6. Съставя първични и вторични счетоводни документи, и оборотна ведомост;
7. Прави междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
8. Извършва счетоводни записвания, а при нужда и измененията им;
9. Изпълнение на други задачи, поставени от управителя;
10.Съставяне на работни заплати , ведомости и всички дейности свързани с ресторантьорство и хотелиерство и ТРЗ .
11.• Познаване на софтуери за счетоводство и ресторантьорство и хотелиерство и ТРЗ - препоръчително
Изисквания:
• Висше икономическо образование;
• Сериозно и отговорно отношение към поставените задачи;
• Желание за работа в екип;
• Добра компютърна грамотност - Word, Excel, Internet;
• Всеки предишен опит със стаж в хотелиерство и ресторантьорство се счита за предимство.
Нашето предложение:
• Много добро възнаграждение;
• Възможност за професионално развитие;
Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията - като изпратите актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД. .
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.