ТРЗ И счетоводство
Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство
зa хотел Приморско Дел Сол.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
* Съставя трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудово правоотношение, длъжностни характеристики;
* Изготвя уведомления към ТД на НАП;
* Подготвя документи, свързани с трудовото правоотношение
* Изготвя, управлява и съхранява личните досиета на работниците и служителите;
* Обработва работните заплати, съставя платежна ведомост и рекапитулации;
* Изготвя графици при сумарно изчисляване на работното време;
* следи график за разпределение относно настаняване на персонала
Ние предлагаме :
*Коректно заплащане и трудов договор;
*Добри условия на труд;
*Екипна работа в приятна атмосфера;
*Изхранване и подсигурено настаняване / или пътни/;
*Възможност за професионално израстване;
*Възможност за целогодишна заетост.
Изисквания към кандидатите:
* Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство - Кодекса на труда; Кодекса на социалното осигуряване; Закон за здравното осигуряване; Наредба за трудовата книжка и трудовия стаж; Наредба за работното време, почивките и отпуските; ; Наредба за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения , както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
* Отлична компютърна грамотност за работа със ТРЗ програма, Excel, Word;
* Аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата;
Моля,подходящите кандидати за тази позиция да изпратят CV с актуална снимка.
Всички данни предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
зa хотел Приморско Дел Сол.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
* Съставя трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудово правоотношение, длъжностни характеристики;
* Изготвя уведомления към ТД на НАП;
* Подготвя документи, свързани с трудовото правоотношение
* Изготвя, управлява и съхранява личните досиета на работниците и служителите;
* Обработва работните заплати, съставя платежна ведомост и рекапитулации;
* Изготвя графици при сумарно изчисляване на работното време;
* следи график за разпределение относно настаняване на персонала
Ние предлагаме :
*Коректно заплащане и трудов договор;
*Добри условия на труд;
*Екипна работа в приятна атмосфера;
*Изхранване и подсигурено настаняване / или пътни/;
*Възможност за професионално израстване;
*Възможност за целогодишна заетост.
Изисквания към кандидатите:
* Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство - Кодекса на труда; Кодекса на социалното осигуряване; Закон за здравното осигуряване; Наредба за трудовата книжка и трудовия стаж; Наредба за работното време, почивките и отпуските; ; Наредба за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения , както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
* Отлична компютърна грамотност за работа със ТРЗ програма, Excel, Word;
* Аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата;
Моля,подходящите кандидати за тази позиция да изпратят CV с актуална снимка.
Всички данни предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.