Специалист „Планиране и закупуване на материали“
🔧 Основни отговорности:
-
Планира, организира и поръчва материали от страната и чужбина;
-
Води преговори с доставчици относно цени, условия и начини на плащане;
-
Изготвя запитвания до превозвачи и договаря условия за транспорт, време на доставка и начин на плащане;
-
Координира избора на превозвач и изготвя заявки за стоки и транспорт;
-
Анализира и следи наличностите с цел оптимизиране на дейността и осигуряване на безпроблемен производствен процес;
-
Актуализира базата данни с информация за цените на доставчиците в складово-счетоводната програма;
-
Изготвя отчети и анализи и ги предоставя на висшето ръководство на компанията.
🎓 Изисквания към кандидата:
-
Висше икономическо образование;
-
Отлични организационни и комуникационни умения;
-
Умения за работа в екип и ориентация към решаването на проблеми;
-
Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
-
Отлична компютърна грамотност.
💼 Какво предлагаме:
-
Дългосрочна заетост в утвърдена и стабилна компания;
-
Работно време: 08:00 – 17:00 ч.;
-
Фирмено обучение и възможности за развитие;
-
Мотивиращо възнаграждение;
-
Ваучери за храна на стойност 200 лв.
📍 Локация: гр. Костинброд, ул. Император Константин Велики № 19
📩 Кандидатстване:
Ако отговаряте на изискванията и желаете да кандидатствате, изпратете актуална автобиография (CV).
ℹ️ Информация за защита на личните данни:
С кандидатстването за позицията Вие доброволно предоставяте личните си данни, които ще бъдат обработвани само за целите на подбора за тази и/или сходни длъжности, освен ако изрично не заявите несъгласие. Данните ще се съхраняват до шест месеца от подаването им и няма да бъдат предоставяни на трети лица, освен в случаите, предвидени в закона. Имате право на достъп, изтриване, корекция или блокиране на личните си данни в съответствие с действащото законодателство.