Мениджър продажби с английски език
HR Solution е водеща агенция за подбор на персонал в България, с опит и връзки в разнообразни индустрии. С дългогодишен опит, нашият екип от експерти ще ви свърже с компания, която цени вашите качества и е готова да ви предложи възможности за развитие.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
За наш доверен клиент търсим:
Мениджър продажби с английски език
Основни задължения:
- координира и управлява дейностите по продажба на произведените продукти и услуги в компанията;
- изпълнява "студени" продажби по телефон на компании в цял свят;
- планира и координира процеса на приемане, анализиране и обработка на клиентските запитвания и поръчки;
- управлява процеса на изготвяне и представяне на подходящи оферти към клиентите;
- прави проучвания на пазара и следи предпочитанията на клиентите, за да определи фокуса на продажбените усилия;
- търси нови пазари и възможности за разширяване продажбите на продуктите на компанията;
- изготвя бюджети, търговски план, одобрява разходи за търговска дейност и ежемесечно отчита изпълнението на поставените ключови показатели пред Изпълнителен директор;
- поддържа добри партньорски взаимоотношения с клиентите на фирмата;
- отговаря за управлението и развитието на търговския екип.
Компанията предлага:
- коректност в трудовите отношения;
- отлични условия за работа в екип от мотивирани професионалисти;
- конкурентно възнаграждение, съответстващо на квалификацията на наетия служител и на постигнатите резултати;
- допълнителна здравна застраховка и застраховка "Живот";
- ваучери за храна;
- карта за спорт;
- вътрешно-фирмени обучения и възможност за развитие.
Изисквания:
- завършено висше образование (предимство е, ако е в областта на маркетинг и рекламата);
- минимум 5-годишен опит в сферата на B2B продажбите и по възможност 3 години професионален опит в производствено предприятие в сферата на електронните компоненти;
- отлично владеене на английски език- писмено и говоримо;
- добри компютърни умения- MS Office, ERP системи;
- търговски умения и умения за водене на преговори;
- инициативност, отговорност и самоинициативност;
- умения за работа в динамична среда;
- желание за дългосрочна заетост.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Ейч Ар Солюшън притежава лиценз от Агенция по заетостта 3525/25.05.2023