Повече от 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
БИЗНЕС КООРДИНАТОР, гр. Стара Загора
Евромаркет Кънстракшън е направление в рамките на Евромаркет Груп, което разполага с високотехнологични сервизни бази на територията на цялата страна и осигурява пълно следпродажбено обслужване на строителна, специализиране на земекопнатехника на световноизвестни брандове като:
- Komatsu – багери, мини товарачи и челни товарачи;
- Manitou – телескопични товарачи и повдигачи;
- Ammann - валяци, трамбовки и виброплочи;
- Gehl - мини челни товарачи и други;
- CIFA - бетон помпи и бетоновози;
- MEP – машини за производство на арматурни изделия;
- Hidromek - комбинирани багер-товарачи и мини багер-товарачи
- Vermeer - безизкопни технологии, каналокопатели;
- McCloskey – трошачно-пресевни инсталации.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Притежава диплома за завършено висше образование;;
- Има предишен опит в административни дейности (минимум 1 година);
- Работи със специализиран софтуер/ ERP, както с MS Office и Outlook;
- Внимателен към детайла и организиран човек;
Владеене на английски език (писмен и устен) ще се смята за предимство при подбора на документи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Ежедневно поръчва и проследява наличности на резервни части за специализирана техника, посредством специализирани софтуери;
- Създава, актуализира и проследява запитвания към централен офис за текущи казуси;
- Изготвя частични калкулации по сервизни договори и документи;
- Подпомага административните дейности за служителите в отдела като отсъствия, командировъчни и др;
Какво Ви предлагаме?
- Стимулиращо възнаграждение, обвързано с индивидуалното представяне и обема обработени поръчки;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители, вкл. Въвеждащо обучение;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, събития за служители, програма за препоръки и др;
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.