Служител oбработка на клиентски поръчки и склад
Поради увеличаване на обема на работа, и нарастване на дейностите търсим мотивирани хора, които да се присъединят към нашия екип.
Вашите отговорности:
- Обработка на клиентски поръчки, събиране, пакетиране. Комуникация с клиенти.
- Работа със складова софтуер.
- Изготвяне на документи – фактури, товарителници;
- Поддържане на склад, нареждане на рафтове със стока, приемане на стока;
Нашите изисквания:
- Добро общо физическо състояние;
- Да бъдете сигурни в компютърна среда;
- Много добри организационни и комуникативни умения;
- Инициативност и поемане на отговорност;
- Отговорност и лоялност към фирмата, стремеж към резултати, внимание към детайлите по всяка поставена задача
- Предишен опит на подобна позиция не е задължителен, но ще се счита за предимство.
Нашето предложение:
- Трудов договор с фиксирано базово месечно възнаграждение;
- Заплащането ще се увеличава, заедно с показаните резултати;
- 200 лв. ваучери за храна;
- Работа на 40 часова работна седмица - от понеделник до петък, от 9 до 6;
- Въвеждащо обучение в продуктовата гама на фирмата;
- Коректно и индивидуално отношение;
- Позитивна атмосфера, динамична работа и нови предизвикателства;
- Изграждане на знания и умения, които ще са от полза в професионален план;
- Почивка на официалните и национални празници.
Ако Вие сте сериозен и комуникативен човек и предложението ни представлява интерес за Вас, можете да кандидатствате, като изпратите автобиографията си с актуална снимка и телефонен номер за контакт.
Всички данни, предоставени от кандидатите, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.