ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ И ДОСТАВЧИК
Търговски представител за регион Пловдив
\"КАТРИН МАКС\" ООД е фирма създадена през 1998 г. изцяло с български капитал и с дейност, насочена към прилагане на световните технологии и материали, необходими за поддържане на високо ниво на хигиена във всички сфери на обществения живот: хранително-вкусова промишленост, хотелиерство и ресторантьорство, здравни и образователни заведения, детски градини, университети и училища, административни, бизнес и производствени сгради ,офиси и др.
Защо да кандидатствате при нас?
Разширяваме нашия екип и търсим амбициозни хора, на които
можем да предложим:
- Динамична и предизвикателна работа с добре сработен, ангажиран и зареден с ентусиазъм екип.
- Отлична възможност за развитие, усвояване на нови умения и запознаване с иновациите в бранша.
- Конкурентна твърда заплата и високо процентно възнаграждение на база сключени сделки, даващо неограничени възможности за увеличаване на доходите
- Пет дневна работна седмица от 08:30-17.30 ч. Събота и Неделя и официалните празници са изцяло за Вас.
- Ежемесечни ваучери за храна
- 20 дни платен годишен отпуск
- Новите членове получават въвеждащо обучение и пълна подкрепа от колектива.
Какви умения са Ви нужни, за да станете част от екипа ни?
- Лидерски качества и умения за убеждаване както на живо, така и по телефон и имейл.
- Стремеж за постигане на високи резултати.
- Отлични комуникационни и презентационни умения.
- Отговорност към трудовите задължения.
-Екипна съвместимост
-Умения за работа в динамична среда
-Предишен търговски опит на идентична или подобна позиция /счита се за предимство/
-Компютърна грамотност
-Шофьорска книжка -В /активно шофиране/
-Висше образование е предимство
Какви ще бъдат Вашите отговорности?
- Разширяване на кръга от клиенти.
- Организиране на срещи с потенциални клиенти онлайн и физически.
- Ясно представяне на услугите и продуктите, които предлагаме.
- Идентифициране на нуждите на клиента и използване на
индивидуален подход.
- Преговори и сключване на сделки.
- Възможност за бърза и професионална реакция относно желанията
на клиента.
- Обработване на входящи запитвания и заявки от потенциални бизнес клиенти.
- анализи и систематизира на процесите в пазара в обслужвания регион.
- ежедневно отчитане на дейността си.
Ще се счита за предимство, ако:
- Сте работили като търговец
- Имате образование и/или опит в релевантна сфера.
- Сте мотивирана и целенасочена личност.
- Се чувствате комфортно да общувате с хора по телефон и на живо.
- Мотивирани сте да работите в среда, в която бонусите са
неограничени.
- Търсите динамично и вълнуващо работно място.
- Опит в продажбите и консултиране на потенциални клиенти с цел сключване на сделка.
- Умения да използвате различни социални мрежи и инструменти с цел набиране на клиенти.
Моля, изпратете актуално CV с прикачена актуална снимка.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат под строга конфиденциалност!