Главен юрисконсулт в Общинска администрация - Аврен трудово правоотношение
длъжност: Главен юрисконсулт в Общинска администрация - Аврен
трудово правоотношение
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
1.1. Висше образование, степен „магистър”
1.2. Специалност – „Право“
1.3. Правоспособност - юридическа
1.4. Минимален професионален опит – 3 години стаж
1.5. Компютърна умения - MS Office/Word, Excel, правно-информационни продукти.
2. Специални умения и компетентност: способност да работи в екип, компетентност свързана с познаването на нормативните актове, способност да работи добре под напрежение, оперативност, комуникативност, отговорност, коректност, лоялност.
3. Размер на основната заплата, определена за длъжността: 1077 лв. – 2500 лв.
4. Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- автобиография;
-декларация от лицето за неговото гражданство, както и обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определената длъжност;
-копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
-копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
5. Място и срок за подаване на документите за участие – подават се лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/ в 14 -дневен срок от датата на публикуване на обявата. Документите се подават в деловодството на Община Аврен с адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” 50, всеки работен ден от 08.30 часа до 17.00 часа.
За контакти: гл. специалист „Човешки ресурси“, GSM 0892 293 481.
6. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика – Поддържа връзка с всички дирекции, отдели, кметове на кметства в общината, като им оказва правна помощ и изисква от тях нужните документи по преписки за решаване и по образуване на дела; координира и организира сключването на договорите на Община Аврен с външни юридически и физически лица; участва при разработване на вътрешните административни актове на общината и в окончателно оформяне на приетите от общинска администрация актове, които са възложени на служители в дирекциите/отделите; участва в постоянни и временни комисии към Общинска администрация; оказва съдействие при необходимост при подготовката на обществените поръчки и други.