Експерт обществени поръчки в сферата на услугите
Отговорности:
-Организира и отговаря за цялостния процес по подготовка на тръжната документация на дружеството в процедури по Закона за обществени поръчки;
-Носи отговорност за цялостта на фирменото предложение съгластно действащия Закон за обществени поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки и изискванията на Възложителя;
-Организира, участва и осъществява контрол по цялостното окомплектоване и изпращане на всички документи за процедурата;
-Водене на писмена и устна кореспонденция, държавни учреждения, които имат отношение, партньори на фирмата в тръжните процедури, останалия екип по подготовката от фирмата;
-Администриране, отчетност и архивиране на всички необходими документи по тръжни предложения и цялостния процес по участие на фирмата в в процедури по Закона за обществените поръчки;
-Следене на обявленията за нови обществени поръчки;
-Регулярно следене на промените в Закона за обществени поръчки и тяхното въздействие върху участието на фирмата в тръжните процедури;
-Информиране на заинтересованите страни от фирмата за тези промени;
-Регулярна отчетност на дейността си, както и навременна информираност на мениджмънта при проблеми по подготовката на предложение на фирмата.
Минимум изисквания:
-Средно образование;
-Опит в подготовката на предложения при участие в процедури по ЗОП - минимум 2 /две/ години, във фирма занимаваща се с частна охранителна дейност;
-Познания по ЗОП, ППЗОП, ЗЧОД;
-Много добра компютърна грамотност - работа с MS Fffice /основно сWord Excel/ и графични програми за изработка на схеми;
-Отлично познаване на българските книжовни норми - владеене на правопис и пунктуация.
Личностни качества:
-Висока степен на отговорност, прецизност и дискретност;
-Умения за работа в екип;
-Способност за разпределяне на времето и планиране при работа с крайни срокове;
-Аналитично мислене и проучвателни умения;
-Организираност;
-Умения за работа в екип;
-Комуникативност;
.-Градивност и гъвкавост;
-Желание за усвояване на нови знания;
-Способност за реална преценка на обстоятелствата;
-Инициативност и иновативност;
-Адаптивност при рискови и стресови ситуации;
-Добри организационни способности;
-Умения за планиране и приоритизиране на задачи
Ние предлагаме:
-Възможност за изява и развитие в една от фирмите с най-голям опит в охранителния бранш;
-Работа в конкурентна и развиваща се среда;
-Възможност за допълнителна квалификация и обучения;
-Добро заплащане и отлични условия на работа в екип от динамични и доказани професионалисти.
За допълнителен контакт не се колебайте да ни потърсите на:
0887 404 166 - Човешки ресурси или на адрес:
София, ул. Пирин 50, кв. "Манастирски ливади"
-
-