КОНСУЛТАНТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ - ОБРАБОТВАНЕ НА РЕЗЕРВАЦИИ
Бързоразвиваща се нова зa България платформа, която предлага услуги за гледане на домашни любимци в цялата страна.
Търси човек:
Който обича животните
С отлични комуникационни умения
Мотивиран и ориентиран да удовлетвори клиента
С опит минимум 2 години при работа със софтуерни системи за управление на услуги, телекомуникационни, банкови, счетоводни, складови или други
Който да бъде лоялен към организацията
Не се изисква владеене на чужд език
Предлага:
Постоянна работа на пълно работно време
Работа в офис в центъра на София
Гъвкаво работно време, започва между 8:30-10:00 часа и приключва между 17:30-19:00 часа
5 дневна работна седмица
Работа със стопани и гледачи на домашни любимци
Бонуси
Актуализация на заплатата всяка година +1 ден допълнителен платен отпуск до третата година
Основни задължения:
Телефонни обаждания и съдействие на потребителите за регистрация в платформата
Проверка, одобряване и публикуване на профили на потребители в платформата
Проследяване статусите на резервираните услуги в системата и съдействие при необходимост.
Комуникацията с клиентите е лесна, тъй като те са заинтересовани от услугата и са дружелюбно настроени
Изпрати ни твоята автобиография и мотивационно писмо. Всички данни, предоставени от теб, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Фирмата има 2ма служителя в момента.