Специалист поддръжка на услуги
Evolution търси служител в отдел Поддръжка, който да се занимава с различни задачи по време на възложената смяна и да предоставя професионално обслужване на клиентите.
Основни отговорности:
● Разрешава инциденти в реално време на игралните етажи, свързани със следните компоненти на операциите: харуер, софтуер и връзка.
● Отстранява нередности в игрите: грешки на водещия на играта, крупиетата, проблеми със софтуера и т.н..
● Дава насоки и помага на водещите на игрите с функционални отговорности.
● Ръководи, обучава и развива водещите на игрите и крупиетата.
● Административни задължения – подготвя график и отчети и организира ежедневните процеси съгласно вътрешните политики и процедури.
Необходим опит и квалификация:
● Средно образование
● Отлично владеене на грузински и английски език
● Познания и работен опит с инструменти: Jira, WIKI, SST, TTS, Kabina, Luxriot, Outlook, MS Teams, MS Offie, Slack, SharePoint
● Опит или разбиране на позиция Специалист по поддръжка на услугите
● Добри компютърни умения
● Опит или разбиране за процеса в поддръжката на картите за игра
● Много добри лидерски качества
● Отлични организационни умения, умения за управление на времето и приоритизация.
● Високо чувство за отговорност, самочувствие и увереност в себе си
● Високо ниво на правяне със стреса
● Бързина и ориентираност към резултати
- Способност да се работи на всякакви смени (дневни и нощни)
Предлагаме:
• Ключова роля в управлението на Студиото на Evolution в България
• Ексклузивни възможности за професионално развитие – няколко ключови роли в студиеото се попълват само вътрешно
• Социални придобивки – карта за спорт и допълнително зравно осигуряване
• Инклузивно и разнообразно работно място, с подобно мислещи колеги
• Зони за почивка и развлечения
• Безплатно кафе, чай и плодове
• Множество възможности за вътрешни обучения
