Старши експерт по заместване в Дирекция „Контрол“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността: образователна степен: бакалавър; професионална квалификация: технически науки; социални, стопански и правни науки; професионален опит: 1 година; чужди езици: препоръчително - английски език; допълнителни изисквания: · умения за работа с компютър и ползване на MS Word и Excel, бази данни; · шофьорска книжка.
Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Извършва контрол на месечните режимни графици на комплексните и значими язовири, като проверява, обединява и ежемесечно докладва в Министерството на околната среда и водите изпълнението и резултатите от извършения контрол на територията на Басейнова дирекция „Черноморски район“. Извършва контрол за ползването на водите и състоянието на водостопанските системи и водни обекти на територията на Басейнова дирекция, съгласно изискванията на Закона за водите и поднормативните актове. Планира проверки съобразно плана на дирекцията и отчита изпълнението. При констатирани нарушения дава предписания и съставя актове за административни нарушения. Контролира задължението за заплащане на таксите по чл.194 от Закона за водите и предприема действия при непогасяване на задълженията. Пломбира водомерите за отчитане на използваните водни количества от подземни води и проверява показанията им, както и показанията на измервателните устройства за повърхностните води и за съоръженията за заустване на отпадъчни води.
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са: Писмено заявление за участие в конкурса (съгласно Приложение 3 към чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители). Към заявлението се прилагат: -Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; -Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; -Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова или служебна книжка); - Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите следва да бъдат представени на адрес: гр. Варна, ул. „Александър Дякович” 33, Център за административно обслужване. Работно време: всеки работен ден от 9.30 – 17.30 часа. Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник до 10 дни след публикуване на обявата. Документите могат да се подават и по електронен път на електронната поща на Басейнова дирекция, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Басейнова дирекция.
За размерът на основната заплата за посочената длъжност се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалният опит на кандидата. Индивидуалните основни месечни заплати на служителите на пълно работно време се определят в рамките на минималния и максималния размер на ocнoвнaтa месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата по приложение № l към Наредбата за заплатите в държавната администрация.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на РБългария, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Срок за подаване на документите: до 02.05.2024 г.