Директор на дирекция “Финансово-счетоводни дейности”
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на дирекцията. Координира и контролира разработването и изпълнението на бюджета на общината. Анализира правдива и вярна информация, съобразена с изискванията на счетоводното законодателство от финансовата система на общината. Осигурява условия за осъществяване на контролна дейност в организацията и контролната дейност при осъществяване на вътрешен контрол, съгласно системите за финансово управление и контрол в общината при спазване на нормативно регламентираните изисквания и следи за срочно изпълнение на поставените задачи.
Конкурсът за длъжността „директор на дирекция „Финансовосчетоводни дейности“, на основание чл.33, ал.1,т.1 и чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители ще се проведе чрез: Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и интервю. С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на общинската администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност. Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и делови качества, които са необходими за изпълнение на длъжността.
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл.17, ал.1 от НПКДС /Приложение №2/;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност ( чл.17, ал.1, т.1 от НПКДС);
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ осигурителния стаж, със заверка “Вярно с оригинала” на всяка страница и автобиография.
Документи за участие в конкурса се представят, всеки работен ден в срок до 23.06.2025 г. в деловодството на общинската администрация в Центъра за административно обслужване, ул.“Росица“ № 115, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, след което се предоставят на конкурсната комисия. Документите по чл. 17 ал. 2 и 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители може да се подават в срок до 23:59 часа на 23.06.2025 г. по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис на отделни прикачени файлове в PDF формат. Документи, подадени след изтичане на срока не се регистрират. Телефон за контакт: 06136/2912. 6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на таблото за обяви и съобщения в общинска администрация Сухиндол, гр.Сухиндол, ул.Росица № 106 и на интернет страницата на общината www.suhindol.bg.