ДИРЕКТОР ДИРЕКЦИЯ „Специализирана администрация“
1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Образование: Висше, образователно-квалификационна степен „Магистър”;
- Минимален професионален опит: 4 /четири/ години и/или Минимален ранг за заемане на длъжността: III-ти младши.
2. Специфични изисквания и компетентности, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, необходими за изпълняване на длъжността:
2.1. Кандидатите да отговарят на изискванията, установени чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
2.2. стратегическа компетентност - визия за бъдещото развитие на организацията при отчитане на въздействието на външни и вътрешни фактори;
2.3. лидерска компетентност: мотивиране и развитие на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
2.4. управленска компетентност - планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуални и организационни цели;
2.5. ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
2.6. компетентност за преговори и убеждаване - убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
2.7. работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
2.8. фокус към клиента - осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услуги или дейности;
2.9. дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
3. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
3.1. висше образование по специалност: икономика; архитектура; архитектура, строителство и геодезия; строителство и архитектура на сгради и съоръжения, строителство на сгради и съоръжения или строително инженерство;
3.2. компютърни умения - работа с продуктите на MS Office /Word, Excel/, Internet, AutoCAD;
3.3. работа с нормативна база, свързана с познаване и ползване на нормативни актове, регламентиращи дейността на Общинска администрация;
3.4. да има познания и компетентности в областта на местното самоуправление и местната администрация;
3.5 работа в бюджетна сфера е предимство;
4. Начин на провеждане на конкурса:
На основание чл. 33, ал. 1 и чл. 34, ал. 1 от НПКПМДС, конкурсът ще се проведе по следните начини:
• практически изпит;
• решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
Конкурсът задължително включва и интервю.
Допълнителна информация за начина на провеждане:
В съответствие с разпоредбата на чл. 41, ал. 1 от НПКПМДС до практически изпит се допускат само кандидати, които са издържали успешно теста.
Съгласно чл. 40, ал. 4 от НПКПМДС до участие в интервюто се допускат кандидати, чийто резултат от практическия изпит е най-малко „4“.
*На основание чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
5. Кратко описание на длъжността:
Ръководи работата на дирекцията и служителите в нея; Организира, координира и контролира разработването и изпълнението на общинските политики, съобразно Устройствения правилник на общинската администрация и приложимите нормативни актове. Организира, координира и участва в изготвянето на анализи, прогнози, становища, свързани с дейността на дирекцията; Прави предложения за подобряване на организацията и ефективността на административната структура, която ръководи; Участва в работата на консултативни органи и структури на администрацията и на неправителствените или международни организации в съответната сфера; Координира и ръководи взаимодействието с регионалните структури /ако има такива/ за законосъобразно приложение на нормативната уредба, свързана с дейността на дирекцията; Отговаря за изпълнението на задачите, отчита постигането на целите и изпълнението на задълженията на служителите от дирекцията. Следи за работата на сектор МДТ; Изготвя предложения до общински съвет за промени в нормативната база на общината. Изпълнява и други функции и задачи, възложени му от Кмета на общината, Заместник-кмета и Секретаря на общината.
6. Необходими документи, които следва да бъдат предоставени от кандидатите за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурса - Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 към НПКПМДС (по образец)
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС (по образец);
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации.
В случай че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата. В случай че документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага. Кандидатите имат задължение да извършват проверка в горепосочените регистри за наличието на регистрация на дипломата. В останалите случаи кандидатите прилагат копие на диплома или документ за признаване на придобитото в чужбина образование.
- Автобиография (CV);
- Копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността, доказващи допълнителните умения и квалификации, носещи предимство на кандидата;
7. Документите по т. 6 се представят лично от кандидата или от упълномощено от него лице.
8. Място за подаване на документите за участие
Документите за кандидатстване се подават в 10 /десет/ дневен срок, считано от датата на публикуването на обявлението за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата и информационното табло на входа на сградата на общинска администрация Сопот (в случай, че крайният срок е неработен ден-срокът изтича в първия работен ден след него) , по един от следните начини:
1. в Деловодството на Община Сопот, ул. „Иван Вазов” № 34, ет. 1, стая № 3, всеки работен ден от 8:00 часа до 17:00 часа включително.
2. по електронен път на e-mail: [email protected] или [email protected] - в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3) и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
-В случаите по чл. 17, ал. 6 информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
- Заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират.
Лице за контакти - Надежда Цонкова - Младши експерт „ЧР и ТРЗ”, тел. 031346003, вътрешен 16.
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло на входа на община Сопот, както и в сайта на община Сопот: www.sopot-municipality.com
Образци на заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС могат да се изтеглят от Интернет страницата: www.sopot-municipality.com