Главен експерт с функции на административно обслужване в Център за административно обслужване
Осигурява високо качество на осъществяваното административното обслужване на физически и юридически лица и експертно подпомага дейностите, свързани с обработката и архивирането на документите, като: участва в разработването на вътрешните актове, свързани с организацията на административното обслужване, документооборота и архивната дейност; изготвя отговори на запитвания във връзка с предоставяните административни услуги; осъществява активна комуникация с потребителите на административни услуги и осигурява надеждна обратна връзка за удовлетвореността им от осъщественото административно обслужване; поддържа в актуално състояние регистрите и базите данни от Единната информационна система на НАЦИД, до които има достъп при осъществяване на административното обслужване; създава, оформя, обработва и съхранява документи; оказва методическа помощ на длъжностите от по-ниско длъжностно ниво в структурното звено по прилагането на относимата нормативна и вътрешна уредба.